Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MARKLIN 2018

Gestart door LockyLuke, 07 januari 2018, 10:25:14 AM

Rangeerduivel

Citaat van: Brossel op 09 januari 2018, 10:48:51 AM
Citaat van: the_gold op 08 januari 2018, 22:50:02 PM
Hier komt niets nieuw meer binnen van bovenstaande producent. In West-Vlaanderen is er een gezegde...' ze smieten der met under klakke natoe '... ik investeer dan liever in materiaal die correct en mooi is.

Ieder natuurlijk zijn keuze! Maar om al hun rollend materieel over één kam te scheren gaat ook wel wat ver.
Zo zijn hun ertswagens van de NMBS en SNCF toch echt wel waarheidsgetrouw en goed rollend.
Ook hun M2 rijtuigen en hun INOX TEE rijtuigen zijn gewoon 1:87 op schaal en voldoende mooi gedetailleerd.

Laat ons eerlijk blijven, ik ben ook geen Ma/Trix-fan,
Maar ieder van ons ziet en weet dat o.a de HLD van Ma/Trix véél beter overkomt  dan de 201.*** (HLD59) van de, volgens Bert "heilig verklaarde" ;D producent.
Aan het front van die loc scheelt iets, al kan niemand nu echt zeggen wat juist...
Niets of niemand is perfect,dus je koopt wat je bevalt,de rest laat je gewoon...

;)

erik de noorman

Volledig mee eens Rudy. Ik ben wel een 3 rail rijder maar zeker geen fanatieke fan van het merk Märklin. Ik merk  dat het merk graag wordt afgeschoten en meestal op prijs kwaliteit verhouding en dat is een gegeven dat volledig uit zijn verband wordt getrokken en onjuist.  Voor alle duidelijkheid hier rijden zowat alle merken rond en ik kan dus vergelijken.

Erik.

Gert1

Toch een beetje vreemd dat je als argeloze bezoeker op zoek naar het Märklin-nieuws voor 2018 hier in de zoveelste pro-contra-Märklin-discussie belandt... 
Nogal off topic, lijkt me. 
;)

mvg,
Gert

755philippe

Volledig mee eens. En elk jaar wordt in dit draadje een eindeloze discussie geleidt. Wil je iets van Märklin kopen dan koop je het en anders laat je het liggen. Wat wel een foute bewering is dat Märklin geen kwaliteit levert. Verder heb ik er ook niets aan toe te voegen en zal hierover geen enkele discussie leveren en ik denk dat dit ook het beste is. Trouwens dit draadje gaat wel over mogelijke NIEUWIGHEDEN en niet of je voor of tegen het merk ben. Punt.
Mvg

755philippe

wisselstromer

de nieuwigheden worden vrijdag om 13u bekend gemaakt

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ATBtrein

... En daarop zaten we eigenlijk te wachten, dus laat maar komen,

het is altijd een beetje hopen dat het model dat je het liefst hebt erbij zit!
 

wisselstromer

het wordt ('weer) een gele 59er
en een 82 stomer
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Geert

Bedankt,

Zijn er al foto's, links ?


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Sicco

Citaat van: wisselstromer op 12 januari 2018, 10:48:34 AM
het wordt ('weer) een gele 59er
en een 82 stomer

Nou ja, 'weer', ze hebben nu de 5933 in de zeldzame oerversie van het geel en de 5917 die verkeerd was qua belijning. OK toegegeven dat is wellicht voor de puristen. Maar wellicht nu een 'goede' standaard gele, mooi

groet sicco

LockyLuke

foto's staan al bij Van Biervliet !  :P
 

D_Loc

Hé, een Luxemburgse stomer. Wat een verrassing  ;D
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

PeterVG

Ja Dirk leuke foto die je in Marklin brochure hebt laten plaatsen.

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Jurgen

De Coil-wagens zijn wel interessant. Ideaal om mijn trein uit te breiden!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

oebr

#74
Wat zouden ze bedoelen met dubbeltractie tussen Aachen en Montzen ? Die 212 een beetje een Belg ?   Wel wat prijzig voor zo'n prutste...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992