Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MARKLIN 2018

Gestart door LockyLuke, 07 januari 2018, 10:25:14 AM

LockyLuke

eerste nieuwtje v marklin voor ons land :

37277 NMBS Serie 59
 

PeterVG

Heeft U een idee welke kleurstelling gekozen werd?

755philippe

Deze lijkt mij wel een leuke. Is volgens mij nog niet uitgebracht in deze kleurstelling.

     

Märklin heeft destijds type "meeuw" uitgebracht die er wel wat op lijkt maar dan zonder de gele V-vorm.
Mvg

755philippe

Jurgen

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we gaan speculeren.

Op Facebook staat ook vermeld dat het volgende misschien kan komen, maar het zijn slechts geruchten:


55 Diesel dépannage TGV (coffret dépannage avec deux locos et wagons)
Voiture pilote et voiture intermédiaire couleurs M6 nouvelle livrée


We zullen wel zien wat we allemaal mogen verwachten. Geduld is een schone deugd!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

We horen het wel.
Trouwens voor de meesten onder ons is wat Märklin uitbrengt niet echt van belang.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Voor tijdperk III rijders naar Belgisch voorbeeld toch niet verwaarloosbaar hoor.

doomslu

Citaat van: PeterVG op 07 januari 2018, 13:46:22 PM
Voor tijdperk III rijders naar Belgisch voorbeeld toch niet verwaarloosbaar hoor.
Voor pukkelaars misschien wel, maar voor 2-railrijders brengen ze niet zo veel uit en ik weet niet of het probleem met hun Trix-motoren al opgelost is (ik heb er geen).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

Citaat van: doomslu op 07 januari 2018, 13:42:18 PM
We horen het wel.
Trouwens voor de meesten onder ons is wat Märklin uitbrengt niet echt van belang.

Ik voel me weer heel welkom.

ACFI.

PeterVG

Als NMBS modelstomer verwacht ik veel meer van Göppingen dan van Ingelmunster.
En ja ik ben een volbloed gelijkstromer.
Dat zegt veel neem ik aan, helaas de realiteit.
Mijn favoriete loc is trouwens een Tric Type 81.
Rijdt fantastisch

doomslu

Citaat van: ACFI op 07 januari 2018, 13:48:53 PM
Citaat van: doomslu op 07 januari 2018, 13:42:18 PM
We horen het wel.
Trouwens voor de meesten onder ons is wat Märklin uitbrengt niet echt van belang.

Ik voel me weer heel welkom.

ACFI.
Waarom?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Ik verwacht een Luxemburgse stomer...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

factageklerk

Citaat van: doomslu op 07 januari 2018, 14:06:23 PM
Citaat van: ACFI op 07 januari 2018, 13:48:53 PM
Citaat van: doomslu op 07 januari 2018, 13:42:18 PM
We horen het wel.
Trouwens voor de meesten onder ons is wat Märklin uitbrengt niet echt van belang.

Ik voel me weer heel welkom.

ACFI.
Waarom?

AC versus DC vermoed ik
 

PeterVG

Citaat van: D_Loc op 07 januari 2018, 14:17:23 PM
Ik verwacht een Luxemburgse stomer...

Aha dat zou mooi zijn

GDE

Hier begrijp ik zowel Luc als Peter . Toegeven dat voor ex Duits gerief met een Belgisch jasje de grote merken zoals Marklin wel wat in hun catalogus hebben of al uitgebracht hebben . Zeer bruikbaar dus voor de tp 3 liefhebbers naar Belgisch voorbeeld . De trix/marklin  59 is zeker niet lelijk maar voor een model dat aanvankelijk tegen de 300€ koste en waarvan je motor en sound mag vervangen om "normaal te klinken" dan ben ik eerder blij met deze van vbv 😉 Sedert dat vbv hun 59 uitbracht zijn de prijzen van de trix 59 in okkazie toch ferm gedaald . Echter de vraag of marklin/Trix hun torenhoge nieuw prijs gaat blijven hanteren? Kunnen ze dan weer gaan klagen dat de Belgische markt slecht verkoopt . De schildering zoals de 5903 die Philippe plaatste staat zeker op mijn verlanglijst . Hopelijk komt die er ooit eens want dat past perfect in de jaren die ik doe  . Ondanks dat die deels een tp 3 schildering op de zijkant heeft met een frontschildering tp4 waren er toch behoorlijk wat loks die zo hebben rond gereden . Vraag is of men deze versie goed kan verkopen ?

OlivierV

#14
Waar velen nog op wachten van Marklin zijn normaal M2 rijtuigen in het groen voor tijdperk 4 en neen, geen trek-duw.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan