Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Arnold 2018

Gestart door Driesel, 26 december 2017, 11:53:42 AM

Driesel

Goed nieuws voor de N-spoorders:

Op de site van Hornby staan al enkele nieuwtjes voor 2018, echter zonder foto. Opmerkelijk is dat er een Belgisch model in de lijst staat: Arnold zal eindelijk een Belgische variant van hun TRAXX-model uitbrengen als reeks 28. Er staat ook bij "with printing 'modal-shift'", dus het zal gaan om de 2825. https://www.hornby.com/uk-en/shop/brands/arnold-n-1-160/page/8.html?


loebaske


Eens goed nieuws voor de N spoorders

BC911

Dat is inderdaad leuk nieuws. Hopelijk komen er dan nog meer varianten.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu

En nu wachten we op de N-spoorders die schrijven dat het niet in hun tijdperk past...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Citaat van: doomslu op 26 december 2017, 14:14:02 PM
En nu wachten we op de N-spoorders die schrijven dat het niet in hun tijdperk past...  ;)

Of niet in het thema ? :)

marc goovaerts

Citaat van: doomslu op 26 december 2017, 14:14:02 PM
En nu wachten we op de N-spoorders die schrijven dat het niet in hun tijdperk past...  ;)
Alsof dat niet evengoed gebeurt bij HO-rijders  ;D

Michiel

Past niet in m'n tijdperk.  ::)  ;D

(maar ben wel blij dat Arnold ook aan de Belgische N-rijders denkt)  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Citaat van: Michiel op 26 december 2017, 15:12:31 PM
Past niet in m'n tijdperk.  ::)  ;D

(maar ben wel blij dat Arnold ook aan de Belgische N-rijders denkt)  ;)

+1

(De eerste stap is gezet nu nog een beetje ouder materiaal ...)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Ik zou zeggen "doe eens gek", en koop eens iets hedendaags   ;D. Want als ik de enige ga zijn die hem koopt gaan ze nooit iets anders uitbrengen vrees ik ...  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

ruikt naar chantage  ;)  we zullen het toch maar kopen anders denken ze niet aan ons. Resultaat is dan meer hedendaagse modellen.

Anderzijds als we hem niet kopen denken ze dat het niet goed verkoopt en brengen ze hopelijk iets uit een ander tijdperk.

Hoe je het ook draait of keert "het is nooit goed voor iedereen"
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

Doe eens gek, vind ik rede genoeg. Ik ben niet vies van eens iets uit context op de baan te zetten. Het enige probleem is dat je je geld maar 1 keer kan uitgeven. Het dan is het kiezen tussen iets kopen wat past als aanvulling in je lopend project, en tussen wat eigenlijk een grap is, of gewoon "om te hébben". Wie krap bij kas is, weet goed wat kiezen.

Maar er zijn vele N rijders die hedendaags tijdperk nastreven. Voor hen is dit een erg interessante aankondiging.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Driesel

#11
CiteerEn nu wachten we op de N-spoorders die schrijven dat het niet in hun tijdperk past...  ;)
Dat heb ik bewust niet vermeld in de beginpost, maar ik had hetzelfde gedacht, Luc.

Maar eerlijk gezegd, ik vrees dat het model een beetje te laat komt voor mij:



ATBtrein

#12
Ho ho ho

er zijn er zelfs 2 aangekondigd, met deze richtprijzen

cat.nr HN 2447  zonder printing  voor  ongeveer 148.00 GBP Britse pond =   166.79 EURO

cat.nr HN 2448  met printing  voor  ongeveer 199.00 GBP Britse pond=   224.27 EUR

Voor mij mag Arnold deze zeker uitbrengen!


 

Johnnytrein

#13
Dries er is geen afbeelding zichtbaar. :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michiel

Merkwaardig, ik heb wel beeld.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)