MSM actie 2018

Gestart door Michael, 23 december 2017, 09:04:35 AM

philippe_007

Die bestaan zeker,
Zoals er zijn die enkel stomers, diesels of trams kopen...

oebr

Citaat van: doomslu op 19 januari 2018, 21:57:15 PM
Om nieuwkomers aan te trekken moet je iets anders verzinnen.


Dat is een draadje waard in het forum van adverteertechniekers -
wij kunnen dat waarschijnlijk niet want we zijn al met het virus besmet - vaak al als kindjes
en misschien om stomme redenen als kerstlichtjes of rijdende matchboxjes - maar mss ook eentje hier.

Ik ga eens proberen om m'n petekindjes aan te steken.... maar dat is voor een ander draadje zoals gezegd...
Zal het morgen eens openen.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Snobby Crash

Ikzelf ben ook aan het twijfelen. Niet direct over de prijs, want die is voor dit stel normaal,
maar eerder over de kleur en de rare 2 die op het stel staat... waarvoor staat deze trouwens ?

Allee, ik weet het niet...

...

Geert

doomslu

Citaat van: Snobby Crash op 29 januari 2018, 22:01:36 PM
Ikzelf ben ook aan het twijfelen. Niet direct over de prijs, want die is voor dit stel normaal,
maar eerder over de kleur en de rare 2 die op het stel staat... waarvoor staat deze trouwens ?

Allee, ik weet het niet...

...

Geert
Dan heb je blijkbaar een probleem met lezen, Geert.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: ronny-vdv op 19 januari 2018, 22:03:02 PM
Citaat van: doomslu op 19 januari 2018, 21:57:15 PM
Trouwens, ik ben voor de fun eens gaan kijken in de bestellingen van onze vorige actie: 28 % bestelde meer dan 1 loc en 22 % betaalde meer dan 399 €.
Daar verschiet ik toch van.  :o

Ik niet. Ken er ook die er 2 bestelden. 1 voor hem en de andere voor iemand anders  ;D niet zo onlogisch

Citaat van: doomslu op 20 januari 2018, 10:30:26 AM
Ik herinner me bij onze vorige acties, inclusief wagentjes, dat er mensen waren die de wagentjes niet hoefden, zelfs daarom niet hebben deelgenomen, en er stonden naderhand ook wagentjes te koop.
Ik wil maar zeggen: ze bestaan, de mensen die enkel locomotieven kopen.
Het blijft een kleine markt hé.

Daar hoor ik wel bij. Geen baan, geen tijd voor een club dus die dingen staan in m'n kast.
Maar er zijn grenzen tot waar mijn budget gaat voor een loc en vooral tot waar mijn madam zich in kan vinden. Het is wel van mijn eigen centen maar in tegenstelling tot de meeste heb ik 2 jonge kinderen (1.7j en 4j) en is het niet mijn enige hobby dus die dingen kosten ook veel geld.

Citaat van: Geert op 20 januari 2018, 10:13:17 AM
Moet het altijd rollend modelspoor materiaal zijn?

Een uniek gebouw, station...

Belgisch sein ...

Decoders, terugmelders ...


Geert

Decoders ed zijn enkel handig als je een baan hebt. Idem seinen ed.
En er zijn er nog zoals mij die dat niet hebben en enkel verzamelen.
Maar wagons ed ook wel mooi
Greetz

Thommy

WVA

Door het uitblijven van de AM96 en de M5 van LS Models, what's new,  zal ik dat budget maar voor iets anders gebruiken.... heb ingetekend op de actie 2018  ;)

Michael

Luc is het streefgetal al binnen bereik?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 20 februari 2018, 21:05:14 PM
Luc is het streefgetal al binnen bereik?
Ik ben er vrij zeker van dat de actie zal doorgaan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Dat is mooi nieuws na alle negatieve commentaar op deze actie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronny-vdv

Citaat van: Michael op 20 februari 2018, 21:35:30 PM
Dat is mooi nieuws na alle negatieve commentaar op deze actie.
Negatief ?
Niet ieders portemonnee laat het toe. Dat is alles.
Heeft niks met negativiteit te maken.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

jammer dat mensen schijnbaar er niet anders mogen (over) denken :-X

Michael

7 blz waarbij de meeste berichten gaan over ik pas voor dit model ...... , vind ik negatief. Ik zou als redactie toch eens achter mijn oren krabben en me afvragen of ik in de toekomst nog mijn nek zou uitsteken.
Luc en de medewerkers  van MSM en de firma VBV bedankt dat dit wellicht gerealiseerd wordt.

En Peter je mag hier je mening schrijven, maar ik niet???
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#102
ik denk dat MSM er alle baat bij heeft te weten waarom iemand al dan niet op de kar/trein springt.

Je kunt dat negativiteit noemen maar je zou het ook als informatie kunnen beschouwen waarom iemand de beslissing neemt al dan niet deel te nemen ! Dit voor het kiezen van modellen in de toekomst.

Thommy

Citaat van: Michael op 21 februari 2018, 20:36:21 PM
7 blz waarbij de meeste berichten gaan over ik pas voor dit model ...... , vind ik negatief. Ik zou als redactie toch eens achter mijn oren krabben en me afvragen of ik in de toekomst nog mijn nek zou uitsteken.
Luc en de medewerkers  van MSM en de firma VBV bedankt dat dit wellicht gerealiseerd wordt.

En Peter je mag hier je mening schrijven, maar ik niet???

Michael. De 7p die je zegt zijn vooral redens waarom ze hem niet nemen. Kort samengevat
-raar model
-duur model. +400€ voor een stel is niet duur, maar voor een actie...

Het gaat niet over de afwerking ofzo (voor sommigen wel). Maar gewoon dat het van een exclusief model voor MSM gaat naar een exclusief model gaat
Greetz

Thommy

oli 11/01

De treinstel was te zien  zondag in Woluwe.
Voor mij ook te raar en te duur, maar toch wel mooi gemaakt.