Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2018

Gestart door Michael, 23 december 2017, 09:04:35 AM

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 december 2017, 18:31:52 PM
Citaat van: Sicco op 29 december 2017, 18:26:09 PM
Ja heel jammer   :-X
zo denken er nog over, ik vond het inderdaad de mooiste van de grote familie
De Budd (inox-versie) was ook onze eerste keus. Helaas te duur...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

weet het Luc.Had er al een paar keer met papa vbv over gepraat maar is niet haalbaar door de kost van de speciale vorm van de mallen.

755philippe

Spijtig van de inox Budd. Had volgens mij een schot in de roos geweest want velen staan erop te wachten na het afwimpelen door Vitrains die het wilden uitbrengen destijds.
Mvg

755philippe

AFB

Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl

OlivierV

Citaat van: 755philippe op 29 december 2017, 18:57:15 PM
Spijtig van de inox Budd. Had volgens mij een schot in de roos geweest want velen staan erop te wachten na het afwimpelen door Vitrains die het wilden uitbrengen destijds.
Mvg

755philippe
Dat lijkt me ook een moeilijk gegeven, naast de extra mal moet dat inox kleurtje ook echt goed zitten en dat kan ofwel echt lelijk uitvallen ofwel heel geslaagd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

kleur was geen probleem.De ribbels zijn de boosdoener want is niet eenvoudig te bevatten met een mal omdat dan andere stukken weer vlak moeten zijn.Mss als 3D model zou het wel kunnen maar dan is het nawerk te duur.

factageklerk

een gedurfde keuze, men  steekt toch is hun nek uit
:)
 

Peter

Een geribbelt oppervlak kan toch geen probleem zijn. In de modelbouw (plastiek bouwdozen van vliegtuigen enz.) bestaan er al jaren geribbelde oppervlakken. Zelfs Paul Bellon heeft of had een Budd in zijn modellen, en als ik me goed herinner waren die helemaal niet slecht.
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Ben niet rap iemand die ga passen, wel gedaan met de expo 59xx omdat ik geen afscheid kan nemen van de
zovele Roco uitgaves van de 59xx ( de verzameling is te groot om die te gaan omwisselen naar 1/87) nu ga ik ook passen
ook al is het een collectors item, is me gewoon te duur....
Heb al enkele treinstellen en het is voldoende, hoop dat je aan het bereikte aantal geraakt voor de liefhebbers van dit stelleke.

gardevil

Hier ook passen, veel geld voor een specialleke. Geef mij maar een gewone ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michael

Ik ga er van uit dat deze er komt, bij VBV zullen ze echt wel weten of iets haalbaar is of niet.
Nog tijd genoeg om te sparen he, ergens in juni of juli pas betalen. ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

59erke

Citaat van: loebaske op 29 december 2017, 20:47:13 PM

Ben niet rap iemand die ga passen, wel gedaan met de expo 59xx omdat ik geen afscheid kan nemen van de
zovele Roco uitgaves van de 59xx ( de verzameling is te groot om die te gaan omwisselen naar 1/87) nu ga ik ook passen
ook al is het een collectors item, is me gewoon te duur....
Heb al enkele treinstellen en het is voldoende, hoop dat je aan het bereikte aantal geraakt voor de liefhebbers van dit stelleke.

Eric, ik heb ook een hele collectie oude 59'ers van Roco, toch heb ik het VBV Expo model wel gekocht en de resterende varianten van VBV. De laatste 2 zijn ook besteld en ik wacht op levering. Die oude Roco's gaan hier ook niet weg, ik begin gewoon opnieuw te verzamelen  ;)

Maja tis ieder zijn keuze. Wat de nieuwe MSM actie betreft lijkt me dit een mooi exclusief stel, ben trouwens wel een fan van dit model zij het dan in de "gewone" versie. als ik HO rijder zou zijn zou ik hem zeker bestellen. (Is al een tijdje één van de wish modellen in N )
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Anarchy

Hier wel geïnteresseerd :)

stoomlokje

Ik pas ook weer, dit modelletje is echt wel te speciaal .
De Inox (Budd)versie had ook mij doen watertanden om hem aan te schaffen.

Dreha

Ga ook passen dit jaar. Het BUDD-stel had me meer gezegd maar begrijp wel dat dit niet zo eenvoudig is.
Maar met zoveel interesse voor die BUDD's komt het er misschien toch nog van  ;).