Modulebaan gezocht voor Station N-spoor

Gestart door Modelbouwerke, 16 december 2017, 16:10:26 PM

Modelbouwerke

Hoi forumbewoners.

Voor Station N-spoor, een puur N-spoor evenement, zoeken we nog naar modulebanen.
Zijn er hier personen die met hun baan gedurende een weekend op een beurs willen komen staan?
Het betreft het laatste weekend van mei 2018.
Namelijk 26 en 27 mei.
Plaats van gebeuren, Dudok Arena Hilversum.
Eventuel onkostenvergoedingen zijn bespreekbaar.
Alvast bedankt.


Klaas Zondervan

Ik heb geen N maar misschien is het voor geïnteresseerden handig als je aangeeft waar het evenement zal plaatsvinden.

Dirkh

Elk jaar al een bezoekje ingepland , de moeite waard. Spijtig genoeg gaat de module baan daartegen nog niet klaar zijn. En een optreden van het minibaantje mag niet voor eind oktober 2018.

Alle info : http://www.stationnspoor.nl/

SuSke

mei 2018 zal nog een beetje vroeg zijn voor het nieuwe N-project op de club, maar we houden het in de peiling voor een van de komende jaren.

                   

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,26193.msg374976.html#msg374976
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Dan is mijn modulebaantje ook nog niet af ...  :-\
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

#5
Neeb nog eens afstoffen jean

renstimpie


sdz1976

En waar gaat dit evenement plaatsvinden?

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Modelbouwerke

Citaat van: Klaas Zondervan op 16 december 2017, 16:44:26 PM
Ik heb geen N maar misschien is het voor geïnteresseerden handig als je aangeeft waar het evenement zal plaatsvinden.
Beginpost aangepast.
Was ik toch gewoon even vergeten.