Infodag en herlancering van de msm module baan

Gestart door sdz1976, 14 december 2017, 10:02:29 AM

sdz1976






Hallo gedesinteresseerde ,  eigenaars en sympathisanten van de MSM modulebaan, aanstaande zaterdag organiseren we een info en herlanceringsdag voor de baan.

Dit is al een tijdje hier gepost: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,23567.105.html   maar wou er wat meer animo aan geven door het aan te kondigen in een aankondigingsdraadje :)

Hieronder de aankondiging van Luc in het oorspronkelijke draadje:












Infodag en herlancering van de baan


Op zaterdag 16 december van 15 tot 18 uur

Plaats: Modelspoor Aalst (ovmv) Tragel 6D Aalst (boven rollerland )
site: www.ovmv.be

Het is de bedoeling om geïnteresseerden en nieuwsgierigen kennis te laten maken met het concept en vragen te beantwoorden. IEDEREEN is welkom! Komen de N'ers ook?
Verder plannen we al een verdere bijeenkomst in het voorjaar van 2018. Hierbij kan er al deelgenomen worden met eigen module en zal er ook gereden worden, want dat is uiteindelijk de bedoeling!
Indien er voldoende animo is doen we dat nog eens over in het najaar en wie weet, misschien wel een optreden op de 9e Grote Modelspoor Expo in Leuven!


Praktisch, wat betreft 16 december: je dient momenteel een omleiding te volgen als je met de auto komt.

Dit is de beschrijving voor de omleiding van op de site van OVMV:

Opgelet: door wegenwerken aan de Zwarte Hoekbrug in Aalst zijn we iets moeilijker te bereiken met de wagen. Te voet, per fiets of met de trein geen probleem. Met de auto, omrijden via Dendermondse steenweg, richting Dendermonde, eerste verkeerslichten naar rechts, niet meedraaien met de straat maar recht doorrijden tot aan de Dender. Dan naar rechts en na een goeie 2 km kun je parkeren op de parking. Volg de omleidingspijltjes van ZEB en Rollerland.
Voor de clubgebouwen is er een ruime gratis parking beschikbaar.

Bereikbaarheid met de trein
Ook met de trein is de club gemakkelijk te bereiken
De club ligt immers vlakbij het station van Aalst. Verlaat het station via de parking achteraan en volg de straat rechts tot vóór de Denderbrug.
Sla hier links (Tragel) af en volg de Dender tot aan Rollerland.
De toegang tot onze lokalen op de 1ste en 2de verdieping gebeurt door na de ingang van Rollerland onmiddellijk rechts in de hoek de trap te nemen.

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

sdz1976

#1
Ook deze modulenbaan zal er bij zijn , want jawel dames en heren ook Giannova ibestaat uit MSM bakken.:


20160605_000449 by Samuel De Zutter, on Flickr


IMG_7637 by Samuel De Zutter, on Flickr

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

OlivierV

Ik zal er normaal wel zijn.

Moet wel tegen 18u30 gaan werken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Ik probeer te komen, heb wel interesse om eens zo'n module te maken...

bellejt

ik kom enkel langs om iets op te halen voor loebaske en de leverancier enkele koffie's te betalen.

Rik D

Veel succes met jullie infodag en herlancering van de msm module baan.

raf

Ik moet af haken wegens tja dat ik afhaak

gr raf en succes
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zullen komen, zo kunnen we meteen de populariteit van het idee meten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbouwpatrick

Kan er ook niet zijn ,is ook niet echt kortbij  .Wel geïnteresseerd zullen verloop zeker volgen.


sdz1976

Jammer Raf,

Je was zo goed bezig aan je havenmodule vond ik, maar ja is je eigen keuze tenslotte.

We houden je zonder fout op de hoogte Patrick via het andere draadje.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

als de dames hier nog geen andere plannen hebben kom ik ook eens kijken.    Mee bouwen zie ik niet meteen zitten (heb zelfs geen tijd voor mijn eigen baan) maar wel interesse
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michael

Citaat van: sdz1976 op 15 december 2017, 07:04:59 AM


We houden je zonder fout op de hoogte Patrick via het andere draadje.

Grtz,

Samuel.

Samuel er zullen wel meer mensen zijn die van op afstand volgen, ik ook. Met volgende opmerking, ik heb me alvast georiënteerd voor wat betreft de BNLS module, het concept wat mij het meeste aanspreekt daar ga ik voor kiezen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

celtjan

Ik kom om enkele koffietjes achter de kiezen werken  ;)
... natuurlijk het project te bekijken
... En of m'n (nog af te werken) BMB-00 bak "Baile na Leipreachán" eventueel compatible kan gemaakt worden...

Gr,
Jan(tje)

BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

sdz1976

Hallo iedereen,

Nog een paar uur en het is zover.

Eenieder moet doen waar ie zich goed bij voelt Michael, maar het ene moet het andere niet uitsluiten.

We heten je graag welkom Jan, en je eerste koffie is er 1 van mij voor je moeite om je bak mee te zeulen :)

Niet proberen maar doen BC :)


Grtz,

Samuel.

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1