Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Stootkar in H0

Gestart door Peter, 09 december 2017, 14:29:04 PM

Peter

Even de tijd en het geduld om een klein modelletje te maken met een bouwsetje van Weinert,
Dat setje ligt hier al maanden rond te slingeren, en steeds maar weer uitgesteld om het te bouwen.
tot mijn echtgenote er op aandrong om er eindelijk....eens aan te beginnen.
Dus.......

Het Weinert setje:

DSCN3272-2 by Peter Verlooy, on Flickr

De inhoud (niet echt veel hé)

DSCN3273-2 by Peter Verlooy, on Flickr

Bijna volledig gemonteerd

. by Peter Verlooy, on Flickr

De rest zal voor morgen zijn
Met vriendelijke groeten
Peter


Pierre

Misschien niet zo uitgebreid maar ... wel een heel erg leuk setje. ;)
Groet Pierre.


Peter

#3
Een stapje verder en een beetje kleur aan gegeven.
Ja, tijdperk III waren die karretjes donkerblauw, zowat dezelfde kleur als de eloks (E10, E41 enz oorspronkelijk hadden) De karretjes van de post waren toen grijs, later werd dat geel.
Dat moet natuurlijk met een korreltje zout genomen worden want die karretjes werden enkel onderhouden als er schade aan was.
Bij mijn karretje moeten de wielbanden nog wat vuilzilver krijgen, en heel dat ding moet wat verweerder kleurtjes krijgen en wat lading.

DSCN3278-2 by Peter Verlooy, on Flickr

DSCN3277-2 by Peter Verlooy, on Flickr


Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

manneken toch , woar da gaai oew aaigen allemol   mee bezig haaft....   joenge joenge joenge.....

ZO een priegelwerkske, dat zou bij mij denk ik binnen de 3 minuten in de vuilbak belanden, maar jij maakt er een mooi perron-accessoire van.
Da vind ik nu wel fijn, zie !


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Kautenbach

Helemaal mee eens Dani, ik kijk er altijd weer met bewondering naar, al dat gepriegel, en dan nog zo netjes

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be