Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Er van tussen uit

Gestart door vanmiegroet, 08 december 2017, 01:08:32 AM

vanmiegroet

Degene die me nog kennen weten het alvast, het is lang geleden eer hier ik nog complete activiteit nog heb vertoond.
Waarom ik dit deed is nogal redelijk logisch, enige tijd geleden werd er PTSS ((met een zware depressie tot gevolg) vastgesteld bij mij en dit heeft een serieuze negatieve invloed gehad op mijn leven.
Mijn hobbies verdwenen naar de achtergrond, de dingen die ik vroeger nog leuk vond waren allesbehalve leuk en werden een dagdagelijkse verplichting die ik niet kon volhouden en het forum verdween naar een plaats waar ik ze nooit terugvond;

Iedereen die me een beetje kent weet dat ik hou van de forumbaantjes wedstrijd maar door de situaties kon ik dit niet volhouden noch mijn studies volhouden (viel redelijk zwaar in de "ranking".)

Maar ik wil jullie niet depressief maken en eerder op de hoogte stellen hoe het met mij gaat  :) Langzaam maar zeker klim ik uit de put, ga ik terug hier posten op het niveau van 2013?
Waarschijnlijk niet.

Maar ik ben terug, dat is een feit.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

mark7758

Dan kunnen we alleen maar zeggen. Sterkte de komende tijd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Koen

Veel sterkte en goede moed.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Houdini


Gerolf

Welkom terug, Ruben. Ik wens je een mooi evenwicht  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Welkom terug, Ruben.
Neem je tijd, en geniet van wat je graag doet.
Geen verplichtingen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Hallo Ruben, fijn dat je terug bent.

grt Piet.

dani

Ik weet niet waarvan je  getraumatiseerd was en hoe erg (en wil geen oude wonden open halen)  maar ik ben wel blij voor jou dat je op de terugweg bent en de zaken   stilaan weer wil gaan oppakken...


SUICCES !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007


Val-Rikard


Cozzy

Fijn om je hier terug te lezen Ruben!
En tof dat het forum deel uit kan maken van je balans die je terug aan et vinden bent... top!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

vanmiegroet

Merci mensen voor de vriendelijke woorden;
Het voelt goed om terug te wezen
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

rgp

Ruben,

Welkom terug.

Een goede raad: doe het stap voor stap, niet lopen !

En (ik ben even de "geschiedenis" ingedoken) ondanks onze vroegere zware discussies en soms hardwoordgebruik, als je nood hebt aan een gesprek of wat anders: stuur een pm.

Roland

vanmiegroet

Citaat van: rgp op 08 december 2017, 21:26:53 PM


En (ik ben even de "geschiedenis" ingedoken) ondanks onze vroegere zware discussies en soms hardwoordgebruik, als je nood hebt aan een gesprek of wat anders: stuur een pm.

Ik zeg nooit nee tegen een stevig debat, en wat er in het verleden is gebeurd is in het verleden gebeurd  ;)
En ik zal een PM'ke sturen  :)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer