help voor omvormen van wisselstroom naar gelijkstroom met 3111

Gestart door peking, 07 december 2017, 17:23:08 PM

peking

Hallo,

Wie kan er mij helpen voor aan wisselstukken dus de wielen van een stoomloko van Märklin met nr 3111 dus het oude Belgische type 59 in het bruin , heb deze gekocht op een beurs en alles is al omgevormd maar helaas zou ik de wielen ervan moeten hebben op gelijkspanning , natuurlijk heb ik al kontakt opgenomen met Märklin voor die wielen maar helaas ze hebben die niet meer enz..
Of kan er iemand me zeggen hoe van die wielen om te vormen naar gelijkspanning dus 2 rails want ik heb alles in gelijkspanning en van ROCCO of desnoods iemand die dat wil doen voor mij mits betaling natuurlijk.
Groeten,
Marc

Alberke

Mijn antwoord staat al ergens anders. Als je er aan wil beginnen wil ik wel een meer gedetailleerde uitleg geven.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

peking

Aan Alberke,

Bedankt maar kun je me dan verwijzen waar je je antwoord hebt gezet aub dan kan ik al eens gaan kijken.
Dank bij voorbaat.
Groeten,

Marc

philippe_007

Deze info interesseert mij ook.
Staat er ook bij hoe de flenzen kunnen verlaagd worden? Als ik deze ombouw zou het zijn om op code 75 sporen te rijden

Alberke

Citaat van: peking op 08 december 2017, 17:21:26 PM
Aan Alberke,

Bedankt maar kun je me dan verwijzen waar je je antwoord hebt gezet aub dan kan ik al eens gaan kijken.
Dank bij voorbaat.
Groeten,

Marc

Topic: wisselstroom loc ombouwen naar gelijkstroom
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Citaat van: philippe_007 op 08 december 2017, 19:21:36 PM
Deze info interesseert mij ook.
Staat er ook bij hoe de flenzen kunnen verlaagd worden? Als ik deze ombouw zou het zijn om op code 75 sporen te rijden
daar helpt alleen een draaibank vrees ik
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D