Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Branchlines and Backwoods samen met Kerstmarkt

Gestart door evan, 03 december 2017, 12:29:34 PM

evan

Goede middag,

Op Zondag 17 December 2017 is het in Edegem aan het parochiecentrum "De Schrans" de 14e editie van de jaarlijkse Kerstmarkt.
Bij deze gelegenheid openen we onze deuren van de lokalen van "Branchlines and Backwoods" vermits we op dezelfde locatie zitten.

Wat is er bij ons te zien?

- Er staat een klein deel van de Nitinat River RR opgesteld en is operationeel. (Haventje met klassieke loggingtreinen zoals Heisler, shays, etc...)
- Onze semi-vaste nieuwe baan in opbouw, maar ook reeds operationeel. (Modern materiaal)
- Beautiful British Columbia
- The High Line, maar niet operationeel en dus louter als diorama

Er zijn dus enkel maar Canadese- en Amerikaanse treinen te zien, maar iedereen natuurlijk is welkom en de inkom is gratis.
Beneden is natuurlijk ook de kerstmarkt en cafetaria.

Waar en wanneer?  Parochiecentrum De Schrans, Molenveldlaan 4, 2650 Edegem op zondag 17/12/2017 vanaf 13h00 tot 19:00

LET OP: De Drie Eiken straat is wegens werken enkel maar toegankelijk in de rijrichting van het UZA richting Prins Boudewijnlaan.

Misschien tot dan ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie


Steam.N

Oeps. ik heb al wat in mijn agenda.
Hopelijk mag ik eens een andere keer komen piepen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Naar alle waarschijnlijkheid komen wij ook ff binnenwaaien.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Schopje ter herinnering...


@ Samuel en Tim, 

Wees welkom.

We zitten op het verdiep boven de cafetaria.  De ingang is buiten links naast de cafetaria en dan de trap op.

Groetjes,

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

GECE

We komen ook met meerdere leden van AMRA,

Guido


ERVIN

Bedankt voor de foto's Tim.
Dit blijft er toch zoooo mooi uit zien hé. ;)

celtjan


BC911

Ik ben niet zo'n kerstmarkt-man, maar deze middag ook even een kijkje gaan nemen met de zoon. Heel mooie dingen gezien daar in Edegem!













Een ook thuis nog eens punten gescoord met de lekkere koekjes die we hebben gekocht  ;). Deze vielen zeer goed in de smaak!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

PeterC

Groetjes, Peter


BC911

Ja inderdaad. Zelfs dat hadden de mannen voorzien  ;). De baan stond redelijk laag opgesteld en het winterzonnetje kwam plots door de raam piepen.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Koen

Ik kon er dit weekend helaas niet bij zijn  :-[.
Het is en blijft toch een prachtige baan!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

OlivierV

Had ook graag geweest, maar ben 's nachts na mijn weekend 2x onderuit gegaan met de fiets door een vervrozen ondergrond, waarvan 1x met mijn hoofd tegen de asfalt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan