Pauze...
Goede middag,
Sinds een tijdje ben ik niet zo actief meer op het forum en bezoek ik met moeite het forum nog maar 1x per week. Wel het moest er ns van komen

Velen kennen me als een "duizendpoot met 48 uren in één dag", maar dat is intussen verleden tijd. Half augustus heb ik een serieuze lichamelijke verwittiging gekregen en dacht dat na een paar maandjes rust wel goed zou komen. Echter heb ik de situatie toen onderschat en ben ik nu nog steeds terug onderweg naar "start" en zal het eens een nieuwe start een pak rustiger moeten.
Momenteel ligt m'n energie nog steeds beneden alle peil ondanks goede voeding, vitaminen, rust en beweging. Er is dus meer tijd en aandacht nodig dan ik aanvankelijk dacht en hoopte...
Engagementen qua modelspoor en privé zijn zo goed als volledig afgezegd tot de zomer van 2018. Voor mezelf is dit best confronterend en voel me soms wel verdrietig hierbij, maar het moet nu eenmaal om ooit tot een rustigere Evan 2.0 te komen.
Het enige qua modelspoor-activiteit waar ik momenteel nog mee bezig ben met "de vinger aan de pols"en waar ik trouw aan blijf, is het project met de vrienden van
Branchlines & Backwoods Dus jongens, we zijn er nog, maar veel meer op de achtergrond dan vroeger.
Voor alle creatieve en actieve forumleden, succes met jullie projecten en tot later.

Groetjes,
Evan
PS: op zondag 17 December doen de vrienden van Branchlines en Backwoods een keer de deuren open tijdens de Kerstmarkt aan het Parochiecentrum de Schrans in Edegem.
Meer info volgt later deze week in de rubriek "Aankondigingen en verslagen"