Nieuw in 2018

Gestart door loebaske, 29 november 2017, 10:32:13 AM

59erke

Ga je je ook concentreren op andere schalen of is het enkel HO dat aangeboden wordt ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske

Bij de hoeve dieren staat er al enkele in schaal N toekomst gericht komen er ook andere zoals struikgewas/pollen enz in O

traxx2837

Bij Vollmer vind je het nodige om de koeien te "verwerken":

http://www.vollmer-online.de/en/articles/art_3634.html

H0 McDonald's fast food restaurant with McDrive
No.: 43634 · track  H0
size: 176x158x98 mm
Kit

Smakelijk  :)


SuSke

Citaat van: loebaske op 21 januari 2018, 07:22:12 AM

Het is geen web-shop, geen winkel karretje, geen mogelijkheid om via Paypal of andere te betalen.
en zeker geen moderne lay-out, reden is om onnodige kosten te doen als beginner...
Ga kijken met de web master als er een mogelijkheid is om het bestand in exel te plaatsen.

OK, als dat de bedoeling is, fair enough.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Ondertussen de site wat aangepast, in de mate van jullie opmerkingen, bedankt voor de feedback...

vyncky

Ik ontbreek nog wat gegevens: naam,  adres al dan niet btw nummer,... Zet die onderaan de site of bij een rubriekje "contact"

Een webshop met enkel een vermelding van mailadres en telefoonnummer, daar bestel ik niet, het moest maar eens frauduleus zijn.
@Loebaske, niet dat jij dat bent hé ;-)

Ik zou ook het mailadres als tekst vermelden. Die mailto opent outlook en daar mail ik niet mee (en vele mensen misschien ook niet...)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske


Is ieder zijn keuze natuurlijk....
ergens zal je me wel tegen komen op een beurs/expo en is het vertrouwen er wel.
Maakt me totaal niet uit wie/wat niet wil  om te mailen....en te bestellen.

Heb je belangstelling in de producten of niet, de keuze is aan de bezoeker....en die vele mensen ook...

doomslu

Als ik het goed begrijp wil Eric vooral op expo's en beurzen verkopen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Dit heb ik ook zo begrepen ;)  Dus de mail voor MOBEXPO is vertrokken ;)

Tim

loebaske


Klopt Luc, iedereen kan ook persoonlijk bestellen, tenzij er een handelaar het gamma in huis heeft wordt die door verwezen naar die lokale handelaar....
Tim je krijg vandaag nog antwoord....

Werner

Citaat van: doomslu op 21 januari 2018, 21:07:49 PM
Als ik het goed begrijp wil Eric vooral op expo's en beurzen verkopen.
Citaat van: loebaske op 22 januari 2018, 15:52:10 PM
Klopt Luc

Zou het mogelijk zijn om de beurzen of expo's waar je aanwezig bent ook te vermelden op de site? Als je stand produkten van meerdere kleinseriefabrikanten presenteert, dan is dat zeker de moeite om in m'n kalender te zetten, en om je stand op het grondplan van een beurs te markeren.

Wat de site betreft, kan je:

  • de naam ("MIAA homepagina" of zo) ook zetten in de html/head/title tag, in plaats van "home"?
  • de globale menu links stabiel houden en altijd voorzien. Terwijl de veranderlijke items ertussen verschijnen/verdwijnen, of bovenaan staan?
  • een beschrijving van de foto toevoegen in het alt attribuut van de img tags? (Ikzelf gebruik veel de "hover" functie, waarbij de tooltip verschijnt)
Beroepsmisvorming van mijnentwege ;) Ik ben geen web designer, maar 'k heb in het verleden wel wat HTML geschreven.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

loebaske


Elke work-shop of deelname aan een simpele ruilbeurs tot een expo zal tijdig meegedeeld worden op de site...
alles tegelijk afronden is wel wat veel gevraagd...

SuSke

Niet alles tegelijk hé Eric, 't een na 't ander is goed genoeg  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Eric je bent goed bezig, rustig opbouwen en jezelf niet gek laten maken, wij lezen het draadje kijken even en hup daar komt weer een opmerking.
Ik hoop dat Dirky zijn H0 assortiment fors uitbreidt, ik ben een fan van zijn werk en heb al verschillende van zijn gebouwen, maar ik wil nog veel meer!!!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

#44
Bedank voor de aanmoediging, gek werd ik wel in het begin, waarschijnlijk door misverstanden...
Bekijk het nu rustig en haal er de fouten uit en idd. Michaël telkens je opnieuw dat je gaat kijken is er iets veranderd en verbeterd ....
Staan nu ook bij de intro dia een foto van Geke met haar hoeve dieren..