Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Nieuw in 2018

Gestart door loebaske, 29 november 2017, 10:32:13 AM

loebaske

NIEUW       NIEUW              NIEUW
Vanaf 2018 zijn de Welberg Scenery producten verkrijgbaar in België.

Een voorsmaakje







Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

thor

LocDepot NL, googelen is niet zo moeilijk hoor!
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Koen

nee, bij onzen Eric zelf  ;)

Proficiat en veel succes hé.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Dat is correct, na wat gemail en een bezoek van Eric aan de werkplaats heb ik besloten dat hij mijn verdeler voor Belgie wordt.

loebaske


En een hele fijne samenwerking met Martin in de toekomst..

ERVIN

TOP materiaal verkrijgbaar bij een TOP kerel , ik ben alvast klant.  ;)

loebaske

Merci voor de lovende reacties, is de bedoeling dat het hele gamma in de loop van het jaar in de rekken
hangt bij de winkeliers, ergens in jan. zal er een voorstelling van de producten zijn > plaats zal nog meegedeeld worden.
Nadien tref je me op bepaalde expo's en verdelers waar bij gelegenheid een OD is met een demo/workshop als promotie.

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

stoomlokje

Ik heb deze in't echt gezien, Erik had de staaltjes bij in Woluwe , en ik moet zeggen : PRACHTIG materiaal ! ;D

Aan Erik:
Erik heb je een tafel kunnen bespreken voor Januari ?

grtjs,
Saskia

loebaske

De eerst volgende demo zal doorgaan bij de AMSAC in maart 2018  :( zal dus nog een tijdje duren.)

Voor wie belangstelling heeft, geef je uw mail adres door op info@dummi.be en zorg voor foto's en prijzen, sommige artikels zullen wel enkel leverbaar zijn op bestelling....reden is niet echt courant.





loebaske

#14
 Wat nieuws...die zijn customs made hoeve dieren die ook vanaf jan. 2018 gaan verkrijgbaar zijn, geen standaard houdingen van dieren
zoals in de massa producten, meerdere rassen/schilderingen komen in de aanbieding zowel in HO als N schaal.

een voorproefje

de Appaloosa


Lippzaner


Haflinger


en natuurlijk het Belgisch trekpaard