Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

glaasje op laat je rijden

Gestart door Metpetergaathetbeter, 12 november 2017, 12:52:56 PM

Metpetergaathetbeter

 8)

Metpetergaathetbeter

#1
Een geheel naakte vrouw, duidelijk dronken,  springt in New York City in een taxi en gaat op de achterbank liggen.

De taxichauffeur, een oude joodse man, kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw.

Hij start zijn taxi niet.

De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt: "Wat mankeert gij, schat? Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?"

De oude joodse chauffeur antwoordt: "Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje, ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren, zo zijn wij niet opgevoed."

De dronken vrouw begint te giechelen en zei: "Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren, wat doe je dan wel?"

Hij pauzeert een ogenblik. "Welnu madammeke, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk ik bij mezelf:

"Waar heeft die in godsnaam haar geld zitten om mij te betalen?"

marctje

Tof dat ge al lachend begint met dit topic en dan de mop post. Ze is echter wel goed. :D :D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: marctje op 12 november 2017, 13:17:09 PM
Tof dat ge al lachend begint met dit topic en dan de mop post. Ze is echter wel goed. :D :D
ze stond er 2 maal ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 november 2017, 14:08:41 PM
Citaat van: marctje op 12 november 2017, 13:17:09 PM
Tof dat ge al lachend begint met dit topic en dan de mop post. Ze is echter wel goed. :D :D
ze stond er 2 maal ;)
Sinds z'n nieuwe pc is hij nog sneller, echter nog steeds geen nieuw toetsenbord aangeschaft.  :-X :-\ :'(
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan