MSM 187: PRAKTIJK:Vieze schatjes: vervuilen van een gele Shell-wagen * Joswood duiventil * Een strookje straatspoor * Een Peco-wissel zonder scharnierende wisseltongen * Reclamemuurschilderingen * Verweren van stoomlocomotieven met pigmentpoeders
Na het afregelen, een eertse test met de Tevo tarantula:
Na 2 uur printen verplicht moeten stoppen, want zonder PLA beweegt hij wel maar dat is dan ook alles.
Maar wat hij geprint heeft dat ziet er meer dan uitstekend uit bij een laagdikte van 0,2 en een snelheid van 60 mm/s.
Ik heb van RAF het bestand gekregen en nagelopen. Ook opnieuw getekend.Volgens mij gaat het niet goed bij het slicen. Tussen de verschillende programma's waarmee ik getest heb te slicen is er een wereld aan verschil hoe de route van de kop wordt gesimuleerd.Wie heeft daar ervaring mee?Ik heb zelf nog niet geprint omdat ik aan het voorbereiden ben voor de beurs in Gorinchem morgen.Ronald Visser
Natuurlijk geeft hij dat aan, maar ik ga het stukje filament niet opmeten, ik ga er van uit dat het voldoende is voor de enigste testfile op de kaart. En als je geen slicer gebruikt en rechtstreeks van de kaart print heb je die informatie niet.Dus helaas pindakaas.