Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Expo walferdange 2017 : 11 & 12 november

Gestart door bellejt, 05 november 2017, 12:13:02 PM

loebaske


Had men toestel mee, maar niet boven gehaald...een beetje de reden dat ik daar niet echt veel nieuw heb gezien, kende alle grote/kleine baantjes uit men broekzak....

raf


hier een foto die mij is toegestuurd
nie plezant uwen naam op deuren van een loods aan te treffen hé
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: loebaske op 13 november 2017, 13:36:56 PM

Had men toestel mee, maar niet boven gehaald...een beetje de reden dat ik daar niet echt veel nieuw heb gezien, kende alle grote/kleine baantjes uit men broekzak....
Vreemd want er was minstens één baan die voor het eerst getoond werd. En minstens eentje die volgens mij nog niet in onze streken was...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

RAF was ooit een  linkse terreurgroep in Duitsland, misschien hadden er ook Most Wanted posters moeten hangen met de beloning die je kreeg als je kopstukken kon helpen oppakkken

loebaske

daar geef ik je gelijk in Luc, zeg niet dat alles wat er aanwezig was ik kende, had er eigenlijk meer van verwacht, de reden was dat men gezegd had "neem zeker je fototoestel mee"
In ieder geval heb ik totaal geen spijt dat ik er was, de sfeer was aangenaam en was er voor de Belgen een steun te geven.
Heb dan ook eens voor het eerst in men leven iets nieuw geproefd, namelijk Picon bier....niet mis maar niet voor 3 pinten, elk zijn ding hé

raf

deze baan was van vroeger dan dat die groepering actief was
maar RAF was in dien tijd meer
ROYAL AIR FORCE  dacht ik .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbaanHO

U vraag wij draaien...

http://fotos.modelbaanho.be/#!album-38

Geen foto's van Vaerwegh Dok...
Geen tijd om de eigen baan te fotograferen  :( :(
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske

Voor mij was de uitblinker die Poolse baan, echt mooi en een super geslaagde achtergrond, treinen reden op 1/87 en geen snel stoomloks zoals gewoonlijk...die van MTD laat ik buiten beschouwing, omdat ik daar geen opmerking op heb, buiten dat er deze keer geen onweer aanwezig was  ;)

modelbouwpatrick

De baan Walferdagne station was ook mooie maar ik denk dat ze nog niet volledig af is.

sdz1976

Dankuwel Luc voor de prachtige foto,s 8) 8)

Wat een kwaliteit om u tegen te zeggen van baantjes trouwens  8) 8) Dikke pluim op den hoed van de organisatoren.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

't Is inderdaad weer voorbij. Het was leuk, gezellig en zeer amicaal.
We hebben fijne ontvangst gekregen van onze gastheren daar. Een gemeende "dank je wel" voor de mensen van AMFL

Er waren inderdaad een aantal baantjes die al op verschillende andere tentoonstellingen te zien waren, maar evenzeer een aantal andere waarvan de kwaliteit varieerde van toonbaar tot uitmuntend. Een goede mix van thema's.

Die Poole baan is inderdaad een mooie. Die kerels hebben zelfs een eigen TV-station, van publiciteit gesproken. Ook in Polen hebben ze nu beelden van Vaerwegh Dok.

Dat onweer was er wel degelijk Eric, maar zo nu en dan werd er gewoon op "dag" gereden. Voor de tentoonstelling alles nagekeken, de storingen er uit gehaald.
Als het "onweerde" was de verbazing op de gezichten van de kinderen wel leuk om te zien :-)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Dank je wel, Luc.  Mooie foto's.
Die maken me alweer duidelijk dat ik serieus wat gemist heb ...  Damn.
Hopelijk volgend jaar ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bellejt

was gisteren een heerlijk grensoverschrijdende dag met vrienden en het jaarlijkse bezoekje aan Walferdange.Helaas waren er weinig lekkere wijven te zien maar wel gecompenseerd door mooie baantjes.En opgelet maar bij de poolse baan stond wel een mooie dame.Helaas ken ik als vrijgezel geen pools :)

Spijtig dat de leverancier van de vitrinekasten er niet was want had er net eentje nodig om de nieuwe wielemans wagen te verwelkomen.

SuSke

Citaat van: Steam.N op 13 november 2017, 16:41:54 PM
...
Hopelijk volgend jaar ...

Zet het nu maar in je agenda: 10 & 11 / 11 / 2018

Gisteren gelijk maar wat promotie gemaakt voor de andere banen van de club (Z en N).
De mensen van AMFL willen een van de volgende jaren ook een spoor 0 treffen organiseren met een aantal aan elkaar geschakelde banen. Dat wordt zeker de moeite.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#29
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }