presentatie etsen

Gestart door eddy, 28 oktober 2017, 12:06:59 PM

eddy

Dag Allemaal,
Gerolf en Jean (steam N),komen op zaterdag namiddag 2 december een presentatie geven over etsen.
Begin om 14 u en einde rond 16u30.
Locatie MSC De Kempen,Zilvermeer Mol.
Wie interesse heeft laat maar iets weten, er wordt geen inkom gevraagd.

Hopelijk tot dan,groeten Eddy.

Mensen die willen komen,graag een mailtje voor de praktische kant af te spreken.

DelticPower

Hallo Eddy, wil graag jullie nog eens bezoeken. De presentatie over etsen lijkt me geweldig.

Groeten Jan.

eddy

Hoi Jan,
U weet ons wonen,altijd welkom.

groeten eddy.

beertje

Ik wil ook best eens langs komen.

eddy

Wat meer info.
De mensen die komen kunnen best afspreken op de parking  van de camping van het Zilvermeer.Deze is gelegen aan de Postelsesteenweg te Mol. Dus NIET aan de hoofdingang op de Zilvermeerlaan. Voor Gerolf zullen we een toegangsbadgje bezorgen. De andere pikken we op de parking. Men kan mij bereiken op volgend nr 0479-536284, indien nodig.
Voor mensen die nog willen komen,altijd welkom.
Tot zaterdag.
groeten Eddy

Dirkh

Bedankt voor de goede ontvangst en de interesante presentatie van Gerolf en Jean.

eddy

graag gedaan,
en de dank gaat naar Gerolf en Jean voor de presentatie.

Bedankt,groeten Eddy MSC De Kempen.

DelticPower

#7
Hallo Eddy en collega's van MSC De Kempen, bedankt voor de fijne en leerzame middag. Ook Gerolf  en Jean bedankt voor de mooie presentatie.

Groeten Jan Simons

Gerolf

Graag gedaan, en wat mij betreft ook veel dank aan msc de kempen voor het warme onthaal.
Het was een leuke, ontspannen namiddag met een toffe en aandachtige groep  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 03 december 2017, 08:47:29 AM
Graag gedaan, en wat mij betreft ook veel dank aan msc de kempen voor het warme onthaal.
Het was een leuke, ontspannen namiddag met een toffe en aandachtige groep  8)

Ik wou nét hetzelfde zeggen  ;)
Leuke namiddag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen