Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Even voorstellen.........

Gestart door Peter.v.L, 27 oktober 2017, 12:50:24 PM

Peter.v.L

Goedemiddag,

Mijn naam is Peter, 40 jaar oud en vader van 5 kindertjes en kom uit Nederland. Samen met mijn zoons heb ik een aantal jaar geleden de hobby weer opgezocht waarna de koorts weer toesloeg. Omdat ik graag mee lees en graag ervaringen wil delen heb ik me aangemeld op verschillende forums, waaronder nu dit forum.
Benieuwd naar mijn werk? kijk eens op ons kanaal https://www.youtube.com/channel/UCwX_l7yta4l4HnMD32imXvw.

Ik hoop hier weer veel te leren en te delen ;)

Groet, Peter.v.L

Metpetergaathetbeter

#1
Peter,


welkom hier op het forum en zo te zien aardig bezig, met bovendien het geluk van de interesse van de zoons.Alvast samen met de zoons hier een bijzondere leuke (net als thuis natuurlijk!)tijd toegewenst

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Pierre

Groet Pierre.


Michael

Peter welkom op het forum, leuke filmpjes op jullie youtube kanaal.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter.v.L

Ha,

Dank je wel voor de reacties, leuk om te lezen.
Ja de jongens zijn wel geïnteresseerd, de oudste meer in het bouwen, de middelste in het rijden, de kleinste in het kijken ;)
En die video's..... daar ben ik mee begonnen omdat het mij ook heel veel geholpen heeft in het maken van mijn eigen dingen.
Onder het motto "kopen kan altijd nog" probeer ik zoveel mogelijk de goedkopere wegen te vinden. Het ombouwen van de locomotieven doe ik dan wel graag met een goede decoder met geluid (LokSound v4.0), daarvoor heb ik pas ook een LokProgrammer aangeschaft. Op dit moment ben ik aan het experimenteren met geluiden in de V160, super leuk om te doen. Als ik daar wat verder mee ben wil ik ook wat video's gaan maken over het eenvoudig programmeren met de LokProgrammer.

Het mooie van onze hobby vind ik de veelzijdigheid, elektronica, programmering, modelbouw, scenery maken, het is zo heerlijk breed.....


Gerolf

Welkom op ons forum Peter (en kids)  :)

Citaat van: Peter.v.L op 27 oktober 2017, 22:20:23 PMHet mooie van onze hobby vind ik de veelzijdigheid, elektronica, programmering, modelbouw, scenery maken, het is zo heerlijk breed.....

Helemaal mee eens !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

3rail

Veel plezier hier op het forum Peter.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99