Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Archief op het forum

Gestart door marc goovaerts, 17 oktober 2017, 14:27:52 PM

marc goovaerts

Ik wou eens kijken hoe ik vroeger ons vader's soullen verkocht heb en of de 'emmer-miserie' ook bij mij compleet toegeslagen heeft...
Maar om het even welke topic ik aanklik in de 'archief'-reeks, ik kom telkens gewoon terug op de indexpagina ?

Gerolf

De draadjes die je bedoelt zitten niet in het archief, maar in de "te koop" en zo.
In het archief zitten dingen in die onder de vorige forumsoftware bestonden  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Dat snap ik wel hoor Gerolf. Maar mijn laatste reeks verkopen dateren waarschijnlijk nog uit die periode.
Ze zijn in ieder geval niet terug te vinden onder de huidige 'te koop'.

Maar wat voor zin hebben de regels 'archief' als, wanneer je ze aanklikt, je niet naar dat archief gaat, maar gewoon terug naar de indexpagina ?
Dan kunnen ze er evengoed van verwijderd worden.

Gerolf

... of enkel zichtbaar voor admins - maar ik heb geen idee of dat kan ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

In ieder geval, een knopje naar een link die niet werkt heeft geen enkele zin.

59erke

Klopt wel hoor, geen enkel draadje uit het archief kan geopend worden.  Heb dat in het verleden ook al gehad. Misschien beter het ganse archief verwijderen als het niet meer geopend kan worden
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michael

Citaat van: marc goovaerts op 17 oktober 2017, 14:27:52 PM
Ik wou eens kijken hoe ik vroeger ons vader's soullen verkocht heb en of de 'emmer-miserie' ook bij mij compleet toegeslagen heeft...
Maar om het even welke topic ik aanklik in de 'archief'-reeks, ik kom telkens gewoon terug op de indexpagina ?
Marc dit zou je eigenlijk gewoon terug moeten vinden in de rubriek te koop, echter is men van mening dat het veel ruimte scheelt als men snel dingen opruimt. Echter platte tekst kan je uitdrukken in kb's stelt dus in omvang geen RUK voor!!!.
Kortom dat opruimen heeft volgens mij geen enkele zin.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Dat archief waren inderdaad draadjes van het oude forum die niet goed geïmporteerd waren.
Aangezien ze blijkbaar zelfs volledig weg zijn zal ik eens zien of ik die rubriek kan wissen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *