Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Speciaal voor 0 en 1 aanhangers

Gestart door Ernst Jorissen, 15 oktober 2017, 23:18:50 PM

Ronald

Citaat van: nederbelg op 17 oktober 2017, 13:03:43 PM

Maar nee door er op in te gaan en je mening er over te geven zijn we 8 berichten verder!

Yep. En zo blijft het mooi actueel bovenaan in je topiclijstje staan wat het evenement weer ten goede komt. Mooi dat het zo kan, hé? ;)

Citaat van: milocomarty op 17 oktober 2017, 13:06:50 PM
Hmmm, denk erover Michiel toe te zeggen dat ik ga deelnemen. Weet nog niet of dat dan met een baan of demo's is..

Ik zeg; doen! 8) :)

Val-Rikard

Ik kom alvast als bezoeker.  :) ( Ik ben in Juni met een spoor 1 project begonnen ).  8)

Ferry As

#17
Van harte welkom ! En dat geldt voor iedereen natuurlijk.

Voor mij is het m'n debuut om met m'n modules op stap te gaan, een deel van Stadtstrecke gaat mee.

Hulde aan Michiel die dit op poten heeft gezet, we gaan er een mooi weekend van maken.

Oh ja, Maarn is niet zo ver. Ik rij het wekelijks naar mijn werk in Temse waar ik door de week vertoef. Ben half NL , half B ondertussen  :)

Groeten,

Ferry



Ferry As

Kleine update van wat meegaat naar Maarn in februari....


sdz1976

Het word een hele verhuis

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Val-Rikard

Citaat van: nederbelg op 17 oktober 2017, 13:03:43 PM
Er had beter niet gereageerd kunnen worden op het bericht van Roland.
Dan was dat maar één berichtje tussen alle andere die er toe doen.

Maar nee door er op in te gaan en je mening er over te geven zijn we 8 berichten verder!
ON TOPIC:

Prima initiatief.

Ik begrijp je reactie.  ;)

Ernst Jorissen

Hallo Allemaal.

Zaterdag en zondag is het dan zover.
wellicht dat ik enkele van u ga treffen.

Met vriendelijke groet, Ernst.
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

dani

Ik had wel eens willen langs komen, en we zitten zaterdag in Ede (dat is niet zo ver van Maarn) maar   met 5 personen zit je al aan 50€ inkom, dat is al een flink budget.
Ik vind 10€ voor een beurs toch flink ik de portemonnee gegrepen.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

Een tientje voor een paar uur modelspoorplezier van een hoog niveau is niks naar mijn mening. Plopsaland kost €36,50.

Gr, Ben.

Ronald

He verdorie, die entree ook altijd..... het zou echt gratis moeten zijn hoor :-X 8)

Rangeerduivel

Citaat van: Ben op 09 februari 2018, 10:17:33 AM
Plopsaland kost €36,50.

Dat is dan ook de reden waarom ze mij daar niet zien, heb geen kleine kinderen (meer) en ben zelf nog niet kinds genoeg, al speel ik met treintjes! ::)

;)

evan

Michiel, Ernst en Ferry,

Veel succes en plezier gewenst dit weekend met het treffen.  :)

Zelf moet ik qua gezondheid nog steeds passen  :-\

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

dani

Citaat van: Ben op 09 februari 2018, 10:17:33 AM
Een tientje voor een paar uur modelspoorplezier van een hoog niveau is niks naar mijn mening. Plopsaland kost €36,50.
Gr, Ben.
5 tientjes dus in dit geval ,
- voor mensen waarvan er zeker  2 zijn met weinig tot matig interesse, zeker niet voor "enkele uren"....  en die dus zelf niet zullen betalen
-  en waar van 1 van de  andere  nauwelijks te been kan, dus sowieso al gaat moeten blijven zitten

dus ja....   

BTW...
Een modeltrein beurs met Plopsaland vergelijken  getuigt van  verregaande immaturiteit.     ik stel voro dat die persoon zijn treinen weg doet en een jaarabonnement koopt voor plopsa.  Komt goedkoper !



En als afsluiter :    ALS  mijn madam en het gezelschap waar we op bezoek zijn het eizn zitte, kan ik misschien toch even  langs komen, ALLEEN dan.....    maar ja, daar binnen en buite  stuiven als een gek daar heb ik ook niks aan en een hele namiddag kan ik niet blijven.  Dan heeft het geen nut om bezoek bij vrienden te plannen.

Never mind.



SUCCES  voor de organisatore,  ik vind het op zich toch wel goed dat er initiatief genomen wordt !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


loco

Dirk,
Prachtige foto's en mooi omkaderd.

Wij waren er met zes. Het accent lag duidelijk op schaal 1, ik vrees dat liefhebbers van schaal 0 minder aan hun trekken zijn gekomen.
Voor de eerste maal dat dit evenement werd georganiseerd was het zeker geslaagd. Op een relatief kleine oppervlakte was er een geconcentreerd aanbod van modelbanen en handelaars. Meer dan je op een normale tentoonstelling zoals Dortmund en andere te zien zou krijgen. Wij zijn er drie uur geweest en ik had dan nog alles niet grondig kunnen bekijken. Ook al omdat je tijd nodig hebt om eens bij te praten. Voor mij was de firma Demko zelfs een eerste kennismaking.

Komt er een vervolg op deze eerste keer?