Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Speciaal voor 0 en 1 aanhangers

Gestart door Ernst Jorissen, 15 oktober 2017, 23:18:50 PM

Ernst Jorissen

Beste modelspoorders,

Wij spoor 1 liefhebbers hebben maar twee keer per jaar een beurs, waarvan beide in Zuid-Duitsland, en dan vooral verkoopstands. In de winter is er op dit gebied al helemaal niets, zelfs niet in het Ruhrgebied.

Hoog tijd dus om iets te organiseren, in het midden van Nederland dus bereikbaar voor velen. Speciaal voor 0 en 1 aanhangers, en iedereen die fraaie modelbouw kan waarderen!

Ik heb een ruimte gevonden en de deelnemers boden zich spontaan aan. Door mijn werk als patineerder die samenwerkt met KM1, ken ik vele producenten en liefhebbers persoonlijk. Ik kan zeggen dat er een uitgebalanceerd aanbod is van hoogwaardige schaalmodellen en fraaie banen in hoge kwaliteit.

Producenten als Dingler en MBW maken bijvoorbeeld hun opwachting, maar ook Hosenträger en Fremo32 is present. En het aantal deelnemers groeit! Banen zoals Vierheim Industrie ( deze maand in de MiBA) , Deistelbacher Industriebahn,  spoor 0 baan Oberammergau, Ernst Jorissen met nieuwe modules, enz, enz.

10&11 Februari, in de Twee Marken te Maarn.
Entree € 10,00, tot 16 jaar € 5,00

Ik verheug me op uw bezoek!

Met vriendelijke groet,
Mit freundlichen Grüßen,

Michiel Stolp
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

rgp

Hallo,

tof initiatief, maar ik kreeg wel groene lachkrampen toen ik las dat MBW ook aanwezig ging zijn !

Die verkoopt alleen lucht in 0😒. Veel beloven en iedereen voor een idioot laten doorgaans.

vb ? Twee nog wel.

vt11.5 4 jaar geleden volledig uit verkocht aan 2.700 euro. Dan veel lullen, bestellingen laten herbeginnen,  enz en kost hij 7.400 euro.

fad al 15 maand in bestelling, maar stuurt niets op.

MBW is een smet voor de treinliefhebber.

Roland

Val-Rikard

Tof initiatief, zonder verder commentaar.  :)

Ronald

Inderdaad een top initiatief van Michiel Stolp. Klagen over eventuele deelnemers kan beter ergens anders ;)

rgp

Hallo,

idd initiatief.

ergens anders betekent op dit forum: nergens 😒

Roland

Martin Welberg

Prima reden om te gaan dan, kun e fijn bij MBW zelf gaan klagen  ;)

Ronald


Kris

Hallo,
Ik moet Roland bijtreden in had ook de VT11.5 4 jaar terug besteld bij MBW , na 2 jaar nog niets , met een of ander flauwe uitleg was opeens een nieuwe bestelling nodig , wel was stiekem de prijs een stuk hoger en door opnieuw te bestellen zou de vorige bestelling bevestigd worden wel aan een andere prijs .....
Voor MBW zal ik dus zeker niet komen die verkoopt nooit niets meer aan mij.

Kris

Ronald

Dan nog hoort geklaag over die firma niet in deze draad thuis (hoe erg ook voor jullie). Die is om het komende evenement te promoten :)

Val-Rikard

Citaat van: Ronald op 16 oktober 2017, 23:25:04 PM
Dan nog hoort geklaag over die firma niet in deze draad thuis (hoe erg ook voor jullie). Die is om het komende evenement te promoten :)

Het is bijzonder moeilijk om iets positiefs op te bouwen, veel gemakkelijker om iets negatiefs op te bouwen. Er zijn terecht bedenkingen bij een aantal handelspraktijken, maar dit kan beter in een apart draadje. BV: "Bedenkelijke handelspraktijken" of zo iets.   ;)


rgp

Allen,

idd, we kunnen over MBW in de babbelhoek verder praten, voor zolang dat het mag, of dat ZE zelf slachtoffer zijn. Het. Verleden heeft al bewezen dat je en enkel positief mag schrijven.
Velen denken dat ze iets kunnen of dat ZE het beter kunnen, de waarheid is meestal bedroevend.
MBW schaadt het imago van schaal 0 en daardoor schrikt ZE potentiele investeerders af.
ik ga dus niet meer naar evenementen waar zulke individuen aanwezig zijn, en dit in hun belang,dat van de organisator en het mijne.

Roland 

Ronald

Citaat van: rgp op 17 oktober 2017, 11:01:44 AM
Het. Verleden heeft al bewezen dat je en enkel positief mag schrijven.

Roland, je schrijft pure onzin.... het gaat er niet om dat jou verboden wordt je ontevredenheid te uiten over iets, alleen; je doet het op de verkeerde plek. Het hoort niet in deze draad thuis waar iemand probeert met veel moeite, energie en tijd een nieuw evenement op te zetten.

Ik zou zeggen; ontopic again om Michiel en zijn spoor 0 en I mannen een eerlijke kans te geven dit te promoten.

Edsko Hekman

Citaat van: rgp op 17 oktober 2017, 11:01:44 AM
ik ga dus niet meer naar evenementen waar zulke individuen aanwezig zijn, en dit in hun belang,dat van de organisator en het mijne.
Begrijp ik het nu goed? Je ontzegt jezelf een leuke en inspirerende dag omdat er een deelnemer staat die je niet aanstaat? Dan ga je toch niet bij die stand langs? Of maak ik het nu te simpel?

Citaat van: rgp op 17 oktober 2017, 11:01:44 AM
Het. Verleden heeft al bewezen dat je en enkel positief mag schrijven.
Lijkt mij dat zolang je een feitelijk onderbouwd verhaal hebt, niemand je ook maar een strobreed in de weg zal leggen om je verhaal te doen. Als je alleen maar onderbuik gevoelens etc neerzet, ja, dat is schadelijk voor dit forum én de "aangeklaagde" partij. Dat moet je niet willen denk ik. Maar wat Ronald al zegt, dit is niet de juiste plek om te klagen. Het gaat hierom het initiatief van Michiel Stolp. Niets meer en niets minder toch?

Gr.

Edsko

nederbelg

Er had beter niet gereageerd kunnen worden op het bericht van Roland.
Dan was dat maar één berichtje tussen alle andere die er toe doen.

Maar nee door er op in te gaan en je mening er over te geven zijn we 8 berichten verder!
ON TOPIC:

Prima initiatief.

Martin Welberg

Hmmm, denk erover Michiel toe te zeggen dat ik ga deelnemen. Weet nog niet of dat dan met een baan of demo's is..