LS Models 13

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 oktober 2017, 20:02:04 PM

bellejt

de file is beschikbaar in ander topicje :)

ronny-vdv

Een linkje zou handig zijn. ;)
Mvg,

ronny-vdv



Thommy

Citaat van: Ben op 12 mei 2018, 13:36:23 PM
Je zou bijna gaan geloven dat die Aziaten niet meer voor een handje rijst en een hongerloontje voor zeurende en verwende Europeanen treintjes in elkaar willen zetten Ronny.

Doen ze al een paar jaar niet meer. Ken iemand die moto onderdelen laat maken in China. ie zei ook dat waar vroeger iedere chinees kwam voor werk, ze al serieus beginnen te mopperen over loon, werkomstandigheden,... tis niet meer 10 die klaar staan voor 1 jobke maar 1 of 2 mits geluk.

Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

werken onder het motto "mee alle Chinezen maar niet met den dezen! (met alle Chinezen maar niet met deze Chinees)  :)

Rangeerduivel

Da's een goeie, deze hadden we nog niet gehoord! nog een geluk dat de vertaling er bij stond, anders had niemand 'm begrepen... ::)
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 mei 2018, 15:58:34 PM
(met alle Chinezen maar niet met deze Chinees)  :)

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 19 mei 2018, 17:08:43 PM
Da's een goeie, deze hadden we nog niet gehoord! nog een geluk dat de vertaling er bij stond, anders had niemand 'm begrepen... ::)
maar ik had laatst een kennis die schijnbaar het plaatselijke dialect niet begrepen had en die reageren moest !  ;)


BramTrains

Is het niet vreemde dat de 1356 niet onmiddellijk meegeleverd is, of komt die niet meer volgens jullie?

OlivierV

Citaat van: BramTrains op 21 mei 2018, 16:34:48 PM
Is het niet vreemde dat de 1356 niet onmiddellijk meegeleverd is, of komt die niet meer volgens jullie?
Ik heb deze besteld, deze zou voor later zijn. Ik ging nog wel inlichtingen krijgen ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

Naar ik weet zijn trouwens ook enkel nog maar de DC modellen uitgeleverd,
AC en fabriek af AC Sound ook nog niet..

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

the_gold


Michael

Citaat van: the_gold op 21 mei 2018, 22:58:06 PM
Cfl 3000 ?  ;)
Eind mei als je besteld heb in Luxemburg!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

the_gold