Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

LS Models 13

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 oktober 2017, 20:02:04 PM


bellejt

mooi want dan zullen die prijzen ferm dalen op de 2dehands markt.

OlivierV

Ik informeerde even bij een handelaar van wie ik de folder per mail binnenkreeg.
De prijs zou misschien tussen de 250 en 270 voor een analoog model gaan liggen.

DAT IS EEN BRUG TE VER! (op die manier moet het voor mij niet hoor).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Dat is mooi nieuws, hopelijk komen ze dan ook nog een met de reeks 3000. Daar zit ik al jaren op te wachten want via Ebay zijn deze onbetaalbaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Deze past niet in mijn budget, laat ik links liggen...

krispy

t'ja da de prijzen zo omhoog gaan is aan wie te wijten denk je , die mannen zien ook wat ervoor tweedehands gegeven wordt , waarom zouden zij dan minder moeten vragen , verkopen gaat het toch , want vele zitten erop te wachten , dus ja , ben ik blij dat ik er verschillende heb van de vorige runs , hetzelfde zal gebeuren met de nieuwe 18 denk ik , die gaat volgens mij bijna onbetaalbaar worden , want hier is de vraag nog veel grooter naar  >:(
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Metpetergaathetbeter

#6
Citaat van: loebaske op 12 oktober 2017, 07:06:13 AM
, laat ik links liggen...
laat ik links rijden  :)
ik zou misschien nog eentje willen zonder B vroeger al aangekondigd,die 2 andere niet vandaar die enkel NEW aangeduid zijn? en nog 30's (reeds 4 13'en en 1 CFL)

Metpetergaathetbeter

vele jaren geleden betaalde je ook al nagenoeg 200 euro voor een 13,een 18 daarentegen ging dacht ik toen het verkeerd begon te gaan 225 euro zodoende (misschien nog iets meer gedetailleerd dan vroeger, ne Chinees gaat nu ook meer verdienen dan diezelfde Chinees 10 jaar terug :-\

SuSke

Citaat van: OlivierV op 11 oktober 2017, 20:48:10 PM
...
De prijs zou misschien tussen de 250 en 270 voor een analoog model gaan liggen.
...

Maakt dat je voor een digitale om en bij de €300 zal betalen.
En dan natuurlijk weer met wat toeters en bellen die anders geschakeld worden... Dus geen 1op1 transitie van de programmatie van de oudere reeksen  :( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

Voor eentje met sound mag je rekenen rond de 420€ schat ik. Wel veel voor een lok. Kijk eens naar de prijzen bij Roco met sound. Deze zijn wel een pak goedkoper maar ja... veel herhaalde modellen met een ander nr of kleurstelling. Een reeks 13 bij de andere fabrikanten mag je wel vergeten en zul je naar LS moeten grijpen.
Mvg

755philippe

Peter

CiteerEen reeks 13 bij de andere fabrikanten mag je wel vergeten
Zeg nooit te vlug "nooit" want wie weet, vandaag of morgen komt bv. Piko met zo'n model op de markt. ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Peter op 12 oktober 2017, 16:37:49 PM
CiteerEen reeks 13 bij de andere fabrikanten mag je wel vergeten
Zeg nooit te vlug "nooit" want wie weet, vandaag of morgen komt bv. Piko met zo'n model op de markt. ;)

Dan gooit LSM alles weer voor de rechtbank omwille van "exclusiviteit" zoals bij de M6-en.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

was niet LSM die dat gedaan heeft hé.Was die andere l** (van Classics) die dacht dat hij alles mag en een ander niks.We waren daar ter plaatse toen.Heeft trouwens dat proces verloren.Exclusiviteit kan in Belgie daarop niet geclaind worden.Enkel op origineel model en dat is wat groot voor onze modelbaan :)

OlivierV

Citaat van: SuSke op 12 oktober 2017, 11:41:46 AM
Citaat van: OlivierV op 11 oktober 2017, 20:48:10 PM
...
De prijs zou misschien tussen de 250 en 270 voor een analoog model gaan liggen.
...

Maakt dat je voor een digitale om en bij de €300 zal betalen.
En dan natuurlijk weer met wat toeters en bellen die anders geschakeld worden... Dus geen 1op1 transitie van de programmatie van de oudere reeksen  :( :(

Ondertussen meer correctere info kunnen verkrijgen.

- Analoog 2-rail +- € 230 voor de wittekes, de zwarte +- €18 duurder.
- 21pin decoder, dus een nieuwe print en hopelijk ook leds ipv gloeilampjes zoals 10 jaar terug.

Decoder heb ik liggen, prijs valt mee, dus het mij maar een 1356 besteld. Reden voor een nummer in de 50, deze nummers rijden de treinen naar Luxemburg/personentreinen. En worden ook af en toe afgehuurd door Lineas om toch nog een sporadisch een goederentrein te trekken. Dus die zijn dan ook het breedst inzetbaar. 1306 heeft geen B-logo meer. ;)

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Vosje

Citaat van: OlivierV op 12 oktober 2017, 22:34:54 PM
Citaat van: SuSke op 12 oktober 2017, 11:41:46 AM
Citaat van: OlivierV op 11 oktober 2017, 20:48:10 PM
...
De prijs zou misschien tussen de 250 en 270 voor een analoog model gaan liggen.
...

Maakt dat je voor een digitale om en bij de €300 zal betalen.
En dan natuurlijk weer met wat toeters en bellen die anders geschakeld worden... Dus geen 1op1 transitie van de programmatie van de oudere reeksen  :( :(

Ondertussen meer correctere info kunnen verkrijgen.

- Analoog 2-rail +- € 230 voor de wittekes, de zwarte +- €18 duurder.
- 21pin decoder, dus een nieuwe print en hopelijk ook leds ipv gloeilampjes zoals 10 jaar terug.

Decoder heb ik liggen, prijs valt mee, dus het mij maar een 1356 besteld. Reden voor een nummer in de 50, deze nummers rijden de treinen naar Luxemburg/personentreinen. En worden ook af en toe afgehuurd door Lineas om toch nog een sporadisch een goederentrein te trekken. Dus die zijn dan ook het breedst inzetbaar. 1306 heeft geen B-logo meer. ;)

Groetjes,
Olivier

Olivier,

Waar kan je ze bestellen aan 230 ?

Groeten
Eric