LS Models 13

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 oktober 2017, 20:02:04 PM

bellejt

waarom schrikken ? De vorige serie kostte evenveel in AC reeks. Heb zelfs meer betaald voor de speciale series van de CFL van Bonnevoie.Was wel niet natuurgetrouw maar te mooi om te laten liggen :)

doomslu

Ik betaalde € 197 euro voor de analoge 2-rail versie, nu zie ik € 250 staan. Dat is toch iets meer dan de inflatie geloof ik.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

Klopt Luc ,  maar nu is de interne print aangepast aan de hedendaagse normen , elke led kan appart aangesproken worden zoals bij de 27 reeks deze was ook duurder dan de 13 reeks vroeger .
En de Chinezen worden waarschijnlijk ook duurder , heb daarjuist mijne linea gaan afhalen , volgende week de sound decoder , want was uit stock bij het spoor.
Moet zeggen dat hij iets fijner oogt aan de lichtgeleiders , zijn precies iets dunner als indertijd met de lampjes , ofwel komt dit door de donkere snuit , ik alvast blij
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

bellejt

gewone sounddecoder met de downloadbare sound van esu erin.Kostprijs 97 euro

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu link=topic=26848. msg402913#msg402913 date=1526047532
Even slikken als ik de prijs van het analoog model...  ???
En blij zijn dat ik er al eentje hebt van de vorige generatie!  :)
velen zullen veel minder schrikken dan van de prijs van een al dan niet niet 2hands exemplaar, want die waren minstens 50 euro duurder,soms zoals in Sint Niklaas aan de weinig democratische prijs van 399 euro  :-\ :-X :'(

krispy

Citaat van: bellejt op 11 mei 2018, 18:05:49 PM
gewone sounddecoder met de downloadbare sound van esu erin.Kostprijs 97 euro
Weet ik maar was ni meer in stock bij hen , woensdag komt er opnieuw een lading binnen
Gewoon esu sound 21 pins 😉

En de settings van de reeks 27 erin met waarschijnlijk hier en daar een hermapping he
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

#66
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 mei 2018, 20:14:55 PM
soms zoals in Sint Niklaas aan de weinig democratische prijs van 399 euro  :-\ :-X :'(

Je verwart één en ander Peter!
Ik heb mijn 13 in St Niklaas 270€ betaald en dat vond ik nog net kunnen...
Doch daar waren geen 18² loc's te bespeuren.
De 18² die 399,€ moesten kosten lagen in Wetteren, weliswaar bij een verkoper die ook in St Niklaas stond (dus zonder LSMateriaal)

;)

bellejt

waarom settings reeks 27 ? Is een totaal andere machine.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 12 mei 2018, 10:57:16 AM
waarom settings reeks 27 ? Is een totaal andere machine.
De mapping kan gelijkaardig zijn he. ;)

27 heeft net zoals de 13 3 koplampen, waarbij de 3e al dan niet apart te schakelen is.
Beide locs hebben ook rode sluitlichten en allicht ook cabineverlichting die men apart kan schakelen.

Ik heb wel geluk, de bestelde 1356 is nog niet uit, allicht zal de Luxemburgse 3005 er dan eerder zijn?  ???
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

zou kunnen en dan zou het leuk zijn als iemand de esu file ter beschikking zou stellen .De soundfile is er reeds en met die esu file kan je dan in de universele decoder de mapping inblazen.

ronny-vdv

Citaat van: doomslu op 11 mei 2018, 17:12:44 PM
Ik betaalde € 197 euro voor de analoge 2-rail versie, nu zie ik € 250 staan. Dat is toch iets meer dan de inflatie geloof ik.  ;)
En ik 169,00 EUR.
Waarom er zoveel prijsverschil is, kan volgens mij niet. :-X
Mvg,

ronny-vdv

Ben

Je zou bijna gaan geloven dat die Aziaten niet meer voor een handje rijst en een hongerloontje voor zeurende en verwende Europeanen treintjes in elkaar willen zetten Ronny.

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 12 mei 2018, 11:50:01 AM
zou kunnen en dan zou het leuk zijn als iemand de esu file ter beschikking zou stellen .De soundfile is er reeds en met die esu file kan je dan in de universele decoder de mapping inblazen.

De file van de decoder voor de 18² zal waarschijnlijk dezelfde zijn...dus die is er al geruime tijd.
Zou ze ook wel willen, (in mijn geval voor de 18²) want nu staat de file voor een sounddecoder erop en de icoontjes kloppen niet, dat is soms nogal verwarrend...

;)

krispy

Volgens het spoor kan men niet de esu file van de nieuwe 18 gebruiken , kompleet andere print , de print zou ongeveer overeen komen met deze van de 27 , maar met extra uitgangen

Henrie van het spoor was een ecu file aan het samenstellen voor de sound gebaseerd op de esu file , weet woensdag of donderdag meer , laat dan wel iets horen 😉
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Davy

#74
Het mag dan wel lang duren maar het is absoluut het wachten waart geweest. Vooral die 1312 is een mooie verschijning.
De prijs is dan ook niet min maar vermits ze hier in de vitrinekast belanden, geen twee bijkomende decoderkosten dus :)