Bolormaa.

Gestart door Luc, 10 oktober 2017, 18:37:11 PM

Luc

#45
Dank u allemaal!

Het is nu min of meer afgewerkt.







Oufti!

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Luc

En het is geworden wat we wilden: een yurt met twee vensters, WAARIN u taferelen uit Mongolia kan zien!



Oufti!

Luc

... en voor Mevrouw was het een moeilijk werk!  :)

Oufti!

Floris


eddy


Durango

apart, maar wel gaaf.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Pierre

Groet Pierre.


SuSke

Mooie presentatie Luc. Ik kijk ern naar uit om het te bekijken "in real life"   ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Oufti!

RD25

mevrouw werkte goed, proficiat  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Luc

Een echte artiste!  :) :) :)
Oufti!

railrunner

Originele en toepasselijk decor! 

Mooi werk van Luc en vrouwke (ik heb haar al een paar keer ontmoet maar sorry Luc, ik ben haar naam vergeten  ;))

Ben heel benieuwd om dit in het echt eens te zien, maar als ik moet wachten tot de tentoonstelling in Namen in 2019, iets te lang voor mij.


Luc

Dank u, beste Jim! Madam heet Régine.  :-*

En ja, de eerste keer zal waarschijnlijk Orléans in 2018 zijn, en we hebben al met Frans Peeters afgesproken voor Edegem in 2019. Anders is er nog niets gepland...
Oufti!

railrunner

Juist, Régine, hoe kan ik het vergeten,geheugen liet me in de steek (beginnende ouderdom ::)?), zeer zeer symphatieke vrouw!

Orléans, een beetje uit de richting, dan zal het maar 2019 zijn, of je moet gevraagd worden op de modelspoorexpo MSM.