Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2017 - tentoonstelling by MTD

Gestart door SuSke, 02 oktober 2017, 22:07:39 PM

evan

Tegen m'n eigen verwachtingen in toch even een kort bezoekje gebracht.   Ik had niet de energie alles en iedereen te zien, maar de sfeer en het aanbod aan tentoongestelde banen en diorama's is de moeite.

Het N-schaal baantje Splitveld Fabriek is qua fijne modelbouw echt wel een topper.  De fijnheid en de soeplesse van het spoor en het rollend materieel is verbluffend.  De koppelingen van de wagens is ook zeer fijn en degelijk uitgewerkt  :o

@ Jean (Steamy) merci voor de tip om die baan ns aandachtig te bekijken ;)

Jammer dat ik niet de energie had om alle banen te bekijken want er leken me veel toffe dingen tussen te zitten...

MTD, Doe zo voort!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

eddy

Ook terug van de tentoonstelling,
Knappe baantjes gezien. Ook mogen snoepen van de cuberdons.
Ons depot viel ook in de smaak,is dit echt water?????
Spijtig onze Loubas had problemen  met zijn Wifi router,dit is later opgelost met een vervang centrale.
Ook onze vrienden van Kmyca hebben een prachtige stand met live steam modellen op schaal 1, en 5 duim.
Tot morgen,groeten Eddy.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


eddy

En wat was de uitslag van de fragmenten wedstrijd??????

groeten Eddy

OlivierV

Er was een winnaar, dat wel!

Was weer de moeite.

Sommige banen opnieuw kunnen zien, anderen voor de eerste keer. :)
Leuke plaatjes volgen in de loop van deze week.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

renstimpie

#36
Citaat van: evan op 21 oktober 2017, 15:51:20 PM
  De koppelingen van de wagens is ook zeer fijn en degelijk uitgewerkt  :o

een sierkoppeling in N..  hoedje af voor Henk!

Tim

marctje

De winnaar was nummer drie, het project van ons Suske
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Steam.N

Super leuk bezoekje aan de hangar, gisteren.
Ik ben er redelijk lang gebleven, heb veel leuke babbels gehad en mooie dingen gezien !

Indrukwekkend was de FineScale baan Splitveld Fabriek.
Die kreeg mijn speciale aandacht gezien het om Code-40 sporen ging, zelf gebouwde wissels (én werkende kruiswissel !!!).
En dan die koppelingen ... oh zo fijn ... en werkend !

Met de andere banen was het een aangenaam weerzien !

Leuke dag.  Ik kijk uit naar de volgende open deur !!!




Ik lees net dat Suske de prijs gewonnen heeft:  Dikke proficiat, Frans.  Écht verdiend !

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modelbouwpatrick

Ook daar geraakt ,leuke tentoonstelling. Enkele mensen eens live ontmoet.
Leuke babbel met Geert,Loebaske, Marctje met petergaathetbeter en suske het was gezellig tot volgende beurs

raf

het zelfde als patrick en ja ook met dezelfde mensen gebabbeld
ook aan de weet gekomen waarom misschien mijn verlichting niet brand op de roco rat
dat zullen we donderdag eens proberen of wat marc me vertelt heeft ook werkt

voor de rest mooie stukjes gezien
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Ben er gisteren ook geweest, leuke namiddag gehad. De N baan was mooi , zoals Jean reeds vermeld code 40 rails en die koppelingen, prachtig. En natuurlijk al die andere banen en diorama's. Het was weer de moeite.
Ook weeral veel bekenden tegen gekomen en de nodige babbels gedaan. En wat materiaal opgehaald.

Voor diegene die interesse hebben in de N koppelingen https://www.rudolf-schiffer.de/mb-1/umbaus%C3%A4tze-zur%C3%BCstteile/

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

ook met een delegatie van de AMSAC bij de vrienden van MTD geweest,fraaie banen,toffe mensen en fantastische creaties gezien waarvan helaas de bedrijfzekerheid niet altijd gegarandeerd kon worden,toch chapeau ;)

Alberke

Stel, je neemt iemand mee naar een modelspoortentoonstelling die absoluut niets afweet van het hele treintjes-gebeuren  :) .
Wat trekt dan de aandacht?
























Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D