Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Belgische seinen

Gestart door Alexander, 01 oktober 2017, 11:36:52 AM

Alexander

Ik ben op zoek naar info over Belgische seinen (armseinen, lichtseinen?)van rond de jaren 50.
Zijn er daarvan bouwpakketten gemaakt?
Alle info welkom groetjes Alexander

wisselstromer

kijk eens bij pbmessing die heeft wel bouwkits vd seinen denk ik
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

erik de noorman

Staf De Meester maakt ook zeer realistische seinen.

Erik.

755philippe

De seinen van Staf zijn top. Heb er een hele boel van laten maken door hem en ben er zeer tevreden over.
Voor armseinen waren er vroeger bij Jocadis (die nu niet meer bestaat) armseinen. Pb-messing heeft er mischien nog enkele sets van liggen maar dan zul je eens moeten informeren.
Vanbiervliet heeft kantenklare lichtseinen maar persoonlijk vindt ik die van Staf meer natuurgetrouw aan die van de NMBS.
Hopelijk kun je hiermee voort.
Mvg

755philippe

boby

#4
Photo Signal (de Staf) mais pas de signal a palette. 






 

erik de noorman

Staf maakt ook armseinen op aanvraag.

Erik.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

jean-luc

Heeft "Staf" een site, hoe is hij bereikbaar?

loebaske


Heb gisteren Staf ontmoet....was lang geleden.
Die weet niet wat eerst gedaan, wie besteld zal meer dan geduld moeten hebben...

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

boby

 

Alex

Afgelopen zomer ook de prachtige seinen van Staf in ontvangst genomen. Geheel naar wens op bestelling gemaakt.
Deze seinen zijn echt top-klasse! Staf is een heel plezierig persoon en heeft een geweldige kennis van het Belgische seinstelsel.
Mijn ontmoeting met Staf was echt veel te kort  :D

Inderdaad heeft hij het erg druk met het vervaardigen van de bestellingen, maar geduld wordt beloond.

Alex