Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM-N Module : Brug Herentals

Gestart door Dirkh, 10 september 2017, 13:10:43 PM

Dirkh

Gewoon wit pastelkrijt, ik heb eerst op een ander stukje geprobeerd met een beige kleur maar dan krijg je dat effect niet, het kleurverschil is niet groot genoeg om in N de voegen duidelijk te laten overkomen.

Steam.N

Ziet er stukken beter uit, Dirk !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

BC911

Inderdaad een mooi resultaat. Misschien moet ik ook maar eens nadenken om zo'n plotter aan te schaffen. Biedt heel wat mogelijkheden, en zeker in N.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mahtoska1


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

#50
Brug bijna klaar en al eens voorlopig gepast op de module


Ik heb nu al een extra strook leds hangen vooraan maar blijf met die schaduwen zitten. Volgende week eens wat driehoekige profieltjes gaan halen en die ledstrips onder een hoek plaatsen om te kijken of dat gaat helpen. Ik vind het nu nog steeds te storend.

SuSke

Dirk, Je foto staat op Google en die lat weer eens niet in zijn kaarten kijken, er is spijtig genoeg niets te zien van je noeste arbeid  :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh

Die google, raar nog eens terug geplaatst en met IE gechecked en nu is die waarschijnlijk zichtbaar .

Steam.N

Inderdaad.

Mooie brug, trouwens !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

#54
Zo een macro opname is verschrikkelijk.


Nog wat vegen weg te werken blijkbaar , die vallen pas op onder het licht van de module en met de close up. Maar ik ga ze nog bijwerken.En hopelijk is de foto zichtbaar.

Steam.N

Macro foto's zijn ONVERBIDDELIJK  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

Inderdaad spijtig van die vegen :(

Maar Dirk, als het echt tegenslaagt en mocht je het niet goed krijgen, er is altijd de andere kant van de brug om het opnieuw proberen.  Slechte kant staat dan weg van publiek  ;).

SuSke

Nu houdt Google zijn *** in en zijn de foto's zichtbaar  ;) ;)

Die vegen, Je kan ze misschien nog een beetje verdoezelen door een wash over de stenen te zetten.
Ik vermoed ook dat ze nog niet helemaal klaar is  ;)
Ik mankeer namelijk nog het mos en de algengroei, het uitbloeien van klak, ...
Oeps, je bent bezig in N en niet in 0 .. 8)

Goed bezig, dat in ieder geval.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Mooi Dirk. En met de bogen zoals het moet  ;). Bedankt trouwens voor je tijd gisteren en de tips. Nu zelf nog tijd vinden om wat te testen en spelen met de snijplotter ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Dirkh

Komt wel in orde denk ik. Zoals Frans opmerkte er mag nog wel wat mos , algengroei en uitbloei van kalk bij, maar daar ga ik zeker niet in overdrijven. Eerst eens kijken hoe het eruitziet met wat groen er rond en wat water eronder.
Nu nog een mooi reling erop en brugje is klaar.