Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM-N Module : Brug Herentals

Gestart door Dirkh, 10 september 2017, 13:10:43 PM

Kautenbach

Fraai, zeker met het grown gaat et mooi leven, doe je er nog een achtergrond achter?

59erke

Die bomen maken toch een groot verschil, ziet er ineens al veel meer afgewerkt uit.
Zou zeggen bijna klaar ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

Prachtig! Sloot, brug , kerk,... perfect gemaakt.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Dirkh

Citaat van: Kautenbach op 15 september 2018, 17:17:48 PM
Fraai, zeker met het grown gaat et mooi leven, doe je er nog een achtergrond achter?

Voorlopig niet de norm is nu allemaal een egale achtergrond. Misschien dat we dat later nog aanpassen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


mahtoska1


Dirkh

Nog wat bomen en struiken erbij.

20180916_155357 by D Ha, on Flickr

20180916_161035 by D Ha, on Flickr

20180916_155514 by D Ha, on Flickr

Nu nog die grote lege plaats vooraan opvullen maar even geen inspiratie. :( alle ideeën zijn welkom, het mag alleen niet te hoog zijn zodat er doorkijk naar achter mogelijk blijft.

20180916_155635 by D Ha, on Flickr


loebaske


beertje

Dirk,
Spelende kinderen of een wandelaar met hond.
een weide kan ook nog.

755philippe

Dirk,
Weeral een module om uw vingers van af te likken. Knap werk Ook het kerkje is tot zijn recht gekomen.
Mvg

755philippe

just4fun

Citaat van: Dirkh op 16 september 2018, 17:09:31 PM
Nu nog die grote lege plaats vooraan opvullen maar even geen inspiratie. :( alle ideeën zijn welkom, het mag alleen niet te hoog zijn zodat er doorkijk naar achter mogelijk blijft.
Een groep boerengolf spelende mensen?
Paul

BC911

Ziet er goed uit Dirk. Ik zou aan de voorzijde niet te veel doen. Omheining aan de kant van het spoor met hier en daar wat struikjes ertegen. En dan eventueel iets dat staat de grazen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

Citaat van: just4fun op 16 september 2018, 21:02:26 PM
Citaat van: Dirkh op 16 september 2018, 17:09:31 PM
Nu nog die grote lege plaats vooraan opvullen maar even geen inspiratie. :( alle ideeën zijn welkom, het mag alleen niet te hoog zijn zodat er doorkijk naar achter mogelijk blijft.

Zit met hetzelfde probleem Dirk, maar voorlopig ga ik er mijn hoofd niet over breken
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Ik zit vooral met een grote lege plaats achteraan, dus maak jullie geen zorgen  ;D.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...