Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Alle rechtse rijstroken staan te koop...

Gestart door dieselfreak, 07 september 2017, 18:08:12 PM

dieselfreak

...Ze worden toch niet gebruikt:

https://www.2dehands.be/doe-het-zelf-bouw/bouwmaterialen/beton-cement/rechtse-rijstrook-te-koop-nauwelijks-368664617.html

Wat mij betreft mogen ze de midden en linkse rijstroken ook te koop aanbieden en vervangen door extra spoorlijnen, dan is het fileprobleem meteen opgelost.
MC

Mattias

Citaat van: dieselfreak op 07 september 2017, 18:08:12 PM
Wat mij betreft mogen ze de midden en linkse rijstroken ook te koop aanbieden en vervangen door extra spoorlijnen, dan is het fileprobleem meteen opgelost.

Maar geraak ik nie meer op het werk.. Wie zal de treinen dan rijden?  ::)
Gewoon meer boetes op onnodig links en middenstrookrijden! en minder neuten op 2 of 3 per uur "te snel"..
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Mattias op 07 september 2017, 18:19:01 PM
Citaat van: dieselfreak op 07 september 2017, 18:08:12 PM
Wat mij betreft mogen ze de midden en linkse rijstroken ook te koop aanbieden en vervangen door extra spoorlijnen, dan is het fileprobleem meteen opgelost.

Maar geraak ik nie meer op het werk.. Wie zal de treinen dan rijden?  ::)
Gewoon meer boetes op onnodig links en middenstrookrijden! en minder neuten op 2 of 3 per uur "te snel"..
en als er ne plas water op de sporen ligt kan er een week geen trein passeren ! ;D ;)

dieselfreak

Het hoeven voor mij niet per se spoorlijnen te zijn, fietspaden is ook ok voor mij, alles beter dan auto's. Maar dat is mijn mening hè, ik weet ook wel dat de meeste Vlamingen daar anders over denken.
MC

Havoc

Met de trein 1 h naar het werk minimum, meestal meer, vaak 2 h voor 30 km. Met de auto, langs de ring van brussel, over het viaduct van vilvoorde 30 minuten. Dat ze van die spoorlijnen eens rijvakken maken.

Dat het zolang duurt met de trein is enkel omdat ik 2x moet overstappen. En nu heeft het groot licht van mobiliteit beslist dat met meer overstappen we beter openbaar vervoer gaan hebben. Als er nog bewijs moet zijn dat die kemel het openbaar vervoer aan het naar de kl***n helpen is weet ik het niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Klaas Zondervan

Ik vind het geen goed idee. Het was net zo rustig fietsen op de rechterstrook, zo zonder auto's. Maar als ze die gaan verkopen, waar moet ik dan rijden? ;D

Johnnytrein

Klaas dan koop jij eindelijk ook ne auto weer eentje meer  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about