Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Module-Forumbaan N-Schaal 2018

Gestart door Steam.N, 06 september 2017, 12:08:06 PM

59erke

Luc, individuele foto's van de aparte bakken of van het geheel ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

doomslu

Citaat van: 59erke op 14 september 2018, 18:46:37 PM
Luc, individuele foto's van de aparte bakken of van het geheel ?
Een paar foto's die mooi genoeg zijn om op de website te plaatsen. Hier: http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/modelspoorwegen-menu-2
Ik denk dat het makkelijkst is om een aparte bak te fotograferen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Zal er morgen enkele maken en stuur ze door.
Nog altijd WIP. Dus nog niet volledig af.

59erke

Citaat van: Dirkh op 14 september 2018, 21:01:46 PM
Zal er morgen enkele maken en stuur ze door.
Nog altijd WIP. Dus nog niet volledig af.

van mij mag je er ook enkele verwachten Luc
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

59erke

Onze N forumbaan staat opgesteld te Leuven, en volgens mijn mening mag hij gerust tussen de andere mooie banen staan.
Kom allen gerust een kijkje nemen naar een baantje wat we op een goed half jaar tot een mooi project hebben gerealiseerd.
Benieuwd naar jullie reacties...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

Citaat van: 59erke op 12 oktober 2018, 23:07:57 PM
Onze N forumbaan staat opgesteld te Leuven, en volgens mijn mening mag hij gerust tussen de andere mooie banen staan.

Dat vind ik ook  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Dikke proficiat, jongens! Een dergelijk prachtig resultaat, na pakweg een klein jaar sinds de aftrap. Schitterend!

Een paar sfeerbeelden (hoewel ik niet de best fotograaf ben  ::)):















groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Ja dit baantje heb ik ook gezien , heel mooi , en het verwonderde mij hoe soepel , zacht en vooral hoe sterk die kleine locjes zijn , ferme slepen gezien.

celtjan

Knappe prestatie jongens! Top!

Gr,
Jan(tje)

Dirkh

#99
De N forum baan in volle glorie

Ons baantje by D Ha, on Flickr

Leuk weekeinde gehad, maar wel vermoeiend.

Luc160

Fantastisch weekend gehad, op een geslaagde tentoonstelling.
Toch blij dat ik mee wat " logistieke steun" heb kunnen leveren aan deze N-forumbaan.
Voor mij een geslaagde start van dit project met een nog een grote toekomst.

Dirkh

En we zijn zeer dankbaar voor die hulp en het ter beschikking stellen van de zelfs speciaal voor ons omgebouwde opstelsporen en keerlussen om digitaal te kunnen rijden.

Nu even rust en dan op naar het volgende optreden van de forum baan.

59erke

Niets dan toffe en leuke reacties mogen ontvangen op onze N schaal forumbaan op de expo, waarvoor dank aan allen.

Ik denk dat we geslaagd zijn in ons opzet dat het wel degelijk mogelijk is om een mooi ogende en werkende modulebaan met verschillende mensen te bouwen op relatief korte tijd en dat met een paar simpele vaste afspraken en veel ruimte voor eigen inbreng.  Dus collega bouwers bedankt voor de samenwerking en de mannen van N160 bedankt voor de logistieke steun.

Hieronder enkele sfeerbeelden



















Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

SuSke

Proficiat voor de mensen die deze mooie modulebaan mogelijk maakten.
Het is een mooi geheel, en door het ontbreken van de "black box" krijg je wel een homogener geheel.
Het is zeker de moeite om dit initiatief verder te zetten.
Ook voor de mensen van N160 een proficiat voor het verlenen van "logistieke steun".
Zo merk je dat modelspoorbouwers eenzelfde passie delen en elkaar wel uit de nood helpen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Ik treed Suske bij in zijn commentaar over dit initiatief.
Niettegenstaande het afzonderlijke modules waren stoorde dit absoluut niet.
En elke module was zeer de moeite waard.
Proficiat aan initiatiefnemers en deelnemers.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be