Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

E.O.L. of een stukje op 80cm²

Gestart door SuSke, 02 september 2017, 20:12:57 PM

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Pierre

Groet Pierre.


mahtoska1


SuSke

Een paar avondjes stoeien met architectenkarton, een breekmes, wat latten en driehoeken en wat fijne schroevendraaiers  8)

Er begint vorm in te komen  ::) ::) hoewel het allemaal nog een beetje "wittekes" is  8)
Bij gebrek aan steenplaten in Vlaams verband ze zelf maar maken  ???

20170913_225942 by Frans Peeters, on Flickr

20170914_002308 by Frans Peeters, on Flickr

20170914_002328 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Allez, je hebt je gisteren niet verveeld, zo te zien.  ;D  Ziet er goed uit, en verband-konsekwent.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Mooi werk Frans. Ben benieuwd hoe het er uit ziet met een kleurtje er op. ;)
Groet Pierre.


sdz1976

Azo een versleten spel zeg  ::) :P

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Ja Sam. 't Is dan ook End Of Life hé  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Citaat van: Michiel op 14 september 2017, 08:34:01 AM
Allez, je hebt je gisteren niet verveeld, zo te zien.  ;D  Ziet er goed uit, en verband-konsekwent.

Dat verband-consequent is een must voor mij. Ik zou me er ongemakkelijk bij voelen moest het niet goed kloppen.
En zit er ergens toch een foutje in, dan steken we dat wel weg achter een of ander stuk onkruid  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

erik de noorman

Mooi werk Frans echter één opmerking ik denk dat de poetrel boven de poort  makkelijker is te maken en van detail te voorzien in aluminium.  ;)

Erik.

Metpetergaathetbeter

fraai werk maar zo steeds op dat bierviltje te moeten kijken krijg je daar niet voortdurend dorst van ? ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Val-Rikard


SuSke

Citaat van: erik de noorman op 14 september 2017, 19:46:46 PM
Mooi werk Frans echter één opmerking ik denk dat de poetrel boven de poort  makkelijker is te maken en van detail te voorzien in aluminium.  ;)

Erik.

Makelijker niet direct, dit zijn gewoon 2 styreen U-profieltjes tegen elkaar met een paar stripjes 0.75 er tussen.
Maar ik zal er eentje maken in aluminium :) is in ieder geval dunner dan het styreenstripje en geeft ook mogelijkheden om het wat te "beschadigen" - E.O.L. niet waar.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 september 2017, 22:46:51 PM
fraai werk maar zo steeds op dat bierviltje te moeten kijken krijg je daar niet voortdurend dorst van ? ;)

Dat krijg ik altijd als ik aan het werken ben, met of zonder bierviltje  ::)

Citaat van: OlivierV op 15 september 2017, 10:46:36 AM
Pedagogisch verantwoord krassen!

Of het verantwoord is laat ik in het midden, pedagogisch is het in ieder geval wel  :o

Citaat van: Val-Rikard op 15 september 2017, 11:41:39 AM
Dat ziet er dik in orde uit.  :)

Is leuk om dat uit de mond van een architectenkarton-expert te horen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.