Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

E.O.L. of een stukje op 80cm²

Gestart door SuSke, 02 september 2017, 20:12:57 PM

SuSke

80cm² is de oppervlakte van een traditioneel bierkaartje.
Laat dat ook net de maatvoering zijn van de 3de fragmentwedstrijd van MTD.
En om de druk een beetje op te voeren, vliegen we er met nog 7 weken te gaan ook in.
We weten wat er op moet komen, we weten hoe we het gaan doen, we weten wat er nodig is dus kunnen we het ook doen.

20170902_194027 by Frans Peeters, on Flickr

IMG_0008 by Frans Peeters, on Flickr

IMG_0007 by Frans Peeters, on Flickr

IMG_0003 by Frans Peeters, on Flickr

IMG_0004 by Frans Peeters, on Flickr

Met volle moed beginnen we er aan  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Ik ga dit met plezier en belangstelling volgen :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

Ik ben benieuwd.
Veel succes met de bouw.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

marc goovaerts

Dat ziet er veelbelovend uit ! Specialiteit bij MTD: In die beschänkung...

sdz1976

Dat is nog eens een duidelijk plan zie, jij moest ingenieur geworden zijn  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Valentijn

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Pierre

Ik ben ook zeer benieuwd hoe je dit in elkaar gaat steken. Succes! Ik ga je volgen.
Groet Pierre.


Gerolf

AHA - Frans vliegt er in  8)
Ik ben benieuwd naar de vorderingen en de uitdagingen die je aangaat  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

De eerste stappen zijn gezet  8)  Van een plan naar de uitvoering  ;) En ik ben het stempelen blijkbaar nog niet verleerd  ???

20170906_220913 by Frans Peeters, on Flickr

20170906_224426 by Frans Peeters, on Flickr

20170906_230206 by Frans Peeters, on Flickr

Die gaten zitten er wel degelijk "per ongeluk" maar het is wel de bedoeling dat ze er zitten  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

goed gedopt euh gestempeld :)

Grtz,

Samuel;
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Ziet er inderdaad prima uit !
Benieuwd wat volgt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Dat ziet er erg goed uit! Jammer dat het schuim hier en daar is ingescheurd met pluizige randen, maar dat is te camoufleren met wat zand erover, denk ik.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Toffe start  :)
Onnodig te zeggen dat ik volg ...  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw