Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

E.O.L. of een stukje op 80cm²

Gestart door SuSke, 02 september 2017, 20:12:57 PM

Steam.N

Alweer super, Frans.
Die regenpijp is om U tegen te zeggen !
Erg mooie details  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Heel fijn resultaat.

Hoeveel keer moet je zo snijden om zo'n beugel correct te hebben Suske? 5x verkeerd, 4 in u vingers en dan nog 3 x verkeerd? LOL
mvg,
Paul(ogic)

SuSke

tja Paul, het modelbouwen wordt met de dag moeilijker met die stompjes  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Dit is erg mooi aan 't worden, Frans!
De concurrenten zullen hun best moeten doen  ;)

Citaat van: SuSke op 21 september 2017, 09:07:14 AM
tja Paul, het modelbouwen wordt met de dag moeilijker met die stompjes  ;D ;D

;D  ;D Gelukkig kan je daar nog een pincet of knutselmesje aan vastkleven  ::)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Het is weer super fraai werk Frans. Echt genieten. ;)
Groet Pierre.


dani

laat zo een bierviltje eens achter op de toog van je stamcafé !!!   AMai, daar zou wel wat over gezegd worden.

Mooi werk Franske !  Chapeau, ik had in het begin van je kraswerk zo iets van  "op deze kleine schaal zie je dat het archtectenkarton/pluimkarton toch nog iets te grof van structuur is om mooi resultaat te geven, maar met het verflaagje er op heb je me de mond gesnoerd.  het is  TOP !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

#51
Bedankt voor de pluimen.

Ik vind het ook wel best leuk om op zoiets kleins bezig te zijn. Je ziet het vooruit gaan, alleen het drogen van verf en lijm speelt een beetje parten. Je moet het nog wel kunnen vastnemen  :D ::)

Dit weekend de uitdaging aangaan of ik het geheel van een fries voorzie dan wel alleen van een sokkel met een achterwand.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

mag ik een suggestie doen ????

Waarom niet een vierkant (kubusvormig)  doosje, waarvan de voorkant en 2 van de zijkanten open klappen  als je het deksel er af haalt ?

Snap je wat ik bedoel ?   Scene-in-a-box
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

suggesties zijn altijd welkom 8) ...  of ik er iets mee doe ....... ??? ::)

maar wat je zegt, doet me wel nadenken over de presentatie van het geheel  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DFS


Floris

cool projectje dit! of nouja, zo'n klein ding is nog een aardig werk als je de detaillering maar ver genoeg doorvoert...  :-X ;D

Gerolf

Ik heb het daarnet in't echt gezien - en het is klein, maar ook echt wel de moeite  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Geprofiteerd van een ochtendzonnetje op de werktafel  ;) 8)

20170923_092138 by Frans Peeters, on Flickr

20170923_092742 by Frans Peeters, on Flickr

20170923_092330 by Frans Peeters, on Flickr

20170923_092302 by Frans Peeters, on Flickr

20170923_092816 by Frans Peeters, on Flickr

Geeft toch weer een andere kleurwarmte 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kautenbach

Jeetje,leuk draadje volledig gemist, hebbikweer ;D

Mooi fijn werkje Frans ;)

Gerolf

Citaat van: SuSke op 23 september 2017, 11:38:25 AMGeeft toch weer een andere kleurwarmte 8)

Absoluut !!! Je zal moeten zoeken naar de juiste leds/intensiteit om deze prachtige kleuren te krijgen  ;)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw