E.O.L. of een stukje op 80cm²

Gestart door SuSke, 02 september 2017, 20:12:57 PM

Geert

#120
Ik kijk er naar uit dit 'live' te zien.  :)

Je zult er toch iets nep moeten tussen zetten zodat de bezoekers weten dat dit niet echt is...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

Citaat van: loebaske op 16 oktober 2017, 14:48:19 PM
Frans heeft dat bord langs de weg gevonden, lag daar al een 20jaar  ;)

Tja, dat lag daar maar wat in de weg te liggen, dus ik dacht:"laat ons daar nu eens iets leuks mee maken" ???
Resultaat is een complete ontsporing in roest en verval  ;D

Citaat van: Geert op 16 oktober 2017, 15:13:54 PM
Je zult er toch iets nep moeten tussen zetten zodat de bezoekers weten dat dit niet echt is...

Dat zal het formaat wel uitwijzen Geert  ;)


Het vervolg van de saga laat ik hier niet meer zien voor zondagavond  ::) 8)
Dan hebben de afwezigen weer iets waarover ze kunnen klagen dat ze het gemist hebben naast al het andere spectakel  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Voilà, het is voorbij, de stemmen zijn geteld op de tentoonstelling en het werkje werd door een meerderheid gesmaakt. Bedankt voor de stemmen van de bekenden en minder bekenden ;)
Ik heb er mijn plezier an gehad, weerom veel bijgeleerd en bijgeschaafd aan mijn schilderstechnieken en andere skills  8)

Dus als afsluiter voor hen die het niet konden aanschouwen "in real time" enkele foto's (de overige staan op de welbekende plek)

20171017_215424 by Frans Peeters, on Flickr

20171017_215436 by Frans Peeters, on Flickr

20171017_215501 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_010926 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_010955 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_011243 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_010917 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_010908 by Frans Peeters, on Flickr

20171018_011332 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

de foto's doen het werkje geen eer aan in 1/1 is het nog stukken mooier

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

mahtoska1

CiteerDus als afsluiter voor hen die het niet konden aanschouwen "in real time" enkele foto's (de overige staan op de welbekende plek)

Bedankt om de foto's te delen. Prachtig stukje modelbouw.

loebaske


Was een verdiende eerste plaats Frans, de andere waren stukjes waren ook te smaken, dikke proficiat voor alle deelnemers...

Geert

Met dank aan dat preiser schorem dat er een rommeltje van gemaakt heeft.  :)


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

jammer dat wij al om 14.00 niet meer stem men konden ! :'(

Gerolf

Nogmaals proficiat, Frans !

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 oktober 2017, 20:20:15 PM
jammer dat wij al om 14.00 niet meer stem men konden ! :'(

inderdaad jammer - men had zo'n grote opkomst niet verwacht, en de formulieren waren te snel op ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 oktober 2017, 20:20:15 PM
jammer dat wij al om 14.00 niet meer stem men konden ! :'(

Er waren 800 formulieren gemaakt, optimistisch gebaseerd op de vorige jaren. Dit jaar zijn we daar met zo'n 15% over gegaan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railrunner

Ik heb hier zeer mooie zaken gemist, helaas, maar de plicht riep.  Komt er nog een moment om al dat moois te aanschouwen?

SuSke

Jim, Ik speel met het idee dit stukje en dat van vorig jaar en eventueel die van de andere leden mee op toer te nemen als we met Vaerwegh Dok de hort op gaan.

De eerste keer zou dat dan zijn in Walferdange (G.H.Lux.)
In 2018 is er dan zeker de tentoonstelling bij MSKK (sept) en de eigen tetoonstelling.
Vroeger is er mogelijk nog Ontraxs.
Mobexpo zit er niet bij voor volgend jaar.

Op de tentoonstelling van MTD in 2018 is er trouwens terug een wedstrijd geplant. De afmetingen van het stukje... ?? alleen de hoogte staat vast, die is 30cm. ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.