Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

NIeuwe winkel ?

Gestart door argilla, 02 september 2017, 06:42:17 AM

argilla

Weet niet of ik de bal juist of mis sla.... Maar is er op de Antwerpsesteenweg een nieuwe treinenwinkel open ?  Pullman  Express Shop ? Iemand ervaringen mee ?
Kreeg er bericht van via mijn FB pagina. Dus veronderstelde ik dat hier gaat om een nieuwe winkel ....

https://www.facebook.com/pullmanexpressshop/photos/a.465321847136043.1073741827.465316920469869/465321700469391/?type=3&theater


????



argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

BC911

#1
http://www.pullmanexpress-shop.be

Leek mij eerst een online shop te zijn, maar er staan openingsuren op de website dus ... Ben ze wel al een paar keer tegengekomen op beurzen.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

itchy

De eigenaar is forumlid... ;-)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

mark7758

Leuk wat is het adres? Niet 1 2 3 te vinden op de site.

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

evan

#4
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

755philippe

Leuk om te melden dat er (nog eens) een nieuwe treinenwinkel is. Is bijna in  mijn achtertuin maar ga er vandaag eens een kijkje nemen. Heb wel de indruk dat hij vooral scenery en speciale modelbouwprodukten verkoopt die je in andere winkels niet vindt.
Mvg

755philippe

evan

Denk dat het enkel webshop is.  Best eerst ns bellen op voorhand om zeker te zijn dat je geen nodeloze verplaatsing doet...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 02 september 2017, 12:32:15 PM
Denk dat het enkel webshop is.
met misschien mogelijkheid je zaken af te gaan halen mits afspraak

Freek

rechts onderaan zijn site staat toch openingsuren:
maandag tot zaterdag van 10 tot 18U

just4fun

Is zeker geen winkel als zijnde "een van een etalage voorziene ruimte aan de straatkant".
Ik passeer daar bijna dagelijks en dan had ik het wel gezien, denk ik (tenzij ze het dan heel recent hebben aangepast).
Wat niet wegneemt dat je tijdens de openingsuren daar wel terecht zou kunnen, uiteraard.
Paul

stoomlokje

Ik ben er geweest.
Is alleen een webshop ,
Je kan er alleen bestellen en laten opsturen , of afhalen op enkele beurzen ( onder andere Merksem )
want daar staan ze ook .
De openingsuren die er opstaan , zijn alleen bedoeld om ze te kunnen bellen.

gegevens uit eerste hand , van de verkoper zelf.

grtjs,
Saskia

adrievans

Heb daar al eens voor iemand anders ballastlijm bestelt , snelle levering en volgens die persoon goede lijm.
Zit een handig doseerspuitje op.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Dirky

De lijmen/producten van DELUXE MATERIALS zijn TOP! De manier waarop bestellingen afgehandeld worden is eveneens TOP!

OlivierV

Ze stonden ook al eens bij ons (AMSAC) op de opendeurdag van maart 2017 als handelaar.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan