Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

PIKO Lineas

Gestart door loebaske, 31 augustus 2017, 20:12:52 PM

modelbaanHO

TRAXX is de verzamelnaam voor een locomotieftype dat werd ontwikkeld door Bombardier.
Er bestaan verschillende versies. Dat vertaalt zich in een serie of reeks die door een nummer wordt aangeduid.

De reeks 186 komt overeen met het TRAXX model TRAXX2E F 140 MS2

Op de volgende wikipedia pagina staat meer uitleg:  https://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardier_TRAXX
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

evan

#16
Antwoord verwijderd.

Had niet gezien dat luc al had geantwoord  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25



Link : railcolor.net

RAILPOOL 186 445 - 3 : foto

LINEAS 186 255 - 6 : foto

LINEAS 186 293 - 7 : foto

vandaag - met moderne en gestandaardiseerde apparatuur - nieuw sticker en het is weg   ;)

voor info - Lijst van elektrische locomotieven LINEAS  hier

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

avarius

Citaat van: BramTrains op 02 september 2017, 14:03:02 PM

... en dan zeggen dat LS de Belgische afzetmarkt te klein vindt... I.p.v. een 13 in Lineas-livrei zouden ze beter een heruitgave doen met een andere serie nummers. Ik denk dat daar meer mensen mee gediend zouden zijn!

Klopt helemaal, ook ik zit nog steeds te wachten op de b-logistics reeks 13. Originele livrei zonder B-logo. Als ze even snel zijn met die Lineas 13 duurt dat ook nog wel tot in de eeuwigheid.
Die piko lineas traxx is wel meteen besteld!  :)

@RD25: die lijst met e-locs is enkel voor de traxxen neem ik aan, want er staan maar 4 13'en op. Of gaat het enkel over de gehuurde en geleasde machines?

Groetjes
Peter

RD25

Citaat van: avarius op 13 september 2017, 14:06:59 PM
(...)
@RD25: die lijst met e-locs is enkel voor de traxxen neem ik aan, want er staan maar 4 13'en op. Of gaat het enkel over de gehuurde en geleasde machines?

Groetjes
Peter

2017      hired to LINEAS Group NV/SA, Bruxelles >>>> hired = geleasde  :'(
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

loebaske


Wie nog een Piko Lineas wil spoed zich naar uw winkel, want bij de producent is die al helemaal uitverkocht... :(

755philippe

Oei Loebas heb jij soms aandelen bij Piko ?
Mvg

755philippe

loebaske


Helemaal niet, wil enkel informeren, meer niet :D

Koen

Weet jij nog een winkel waar ze deze hebben liggen?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

BC911

Ik denk niet dat ze al ergens liggen. Uitlevering moet nog gebeuren volgens mij ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

755philippe

Koen, Informeer je eens bij modeltreinparadise in St-Niklaas want de lok staat op hun website. Hij heeft ook een e-shop en daar kun je nog reserveren - heb even op zijn shop gaan kijken.
Mvg

755philippe

Koen

Die staat al open  ;). Bedankt voor de tip.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

loebaske


Bedoelde dat je die nog wel kunt reserveren bij de handelaar als er nog voorraad is, bij T2M is die uitverkocht, uitlevering eind okt. begin november

avarius

#28
Bij van biervliet zijn ze ook nog te reserveren.
Ben ook geen reclame aan't maken ofzo hoor. ;)

loebaske


Dat is niet echt reclame, je breng het gewoon ter info...