Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

PIKO Lineas

Gestart door loebaske, 31 augustus 2017, 20:12:52 PM

loebaske

PRIMEUR


T2M-PIKO brengt eind Oktober Begin November 2017

De Belgische "LINEAS" BR 186

Zeer beperkte uitgave;

175 Stuks in gelijkstroom               ref P97771 

  95 Stuks in wisselstroom digitaal ref P97772


 

ERVIN


VBS

#2
Is die oplage niet al gereserveerd voor personeel ,of komen ze toch gewoon in de winkel ,daar ik de aanbieding kreeg , al een tijdje geleden [half juli]  van een spoor collega [ uit belgie] die ze konden bestellen ....
zelf geen interesse en dus geen besteld.[ de reeks 77 komt ook van piko in december en hle 13 komt ook van ls ook december beide ook in lineas kleuren , en nog meer]
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Metpetergaathetbeter

#3
175/95 stuks te bestellen bij uw handelaar ;)

loebaske


Zoals Peter reeds melde zijn die verkrijgbaar bij de handelaar...

SuSke

Is er een idee van de prijs ?

Hopelijk een normale "piko" prijs  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

piko   97771  dc 128€
piko 97772 ac 162€
kreeg ik als indicatie, d'er kunnen afwijkingen opzitten

ERVIN

Normale Piko prijs dus. :)
Dus volgens Bert ook nog een Reeks 77 ( Piko??) en de Reeks 13 van LS Models , en ergens in 2018 de Class 66 van ESU in deze kleuren , goed bezig hoor fabrikanten , zo zie ik het graag. ;)

OlivierV

Citaat van: ERVIN op 01 september 2017, 18:08:46 PM
Normale Piko prijs dus. :)
Dus volgens Bert ook nog een Reeks 77 ( Piko??) en de Reeks 13 van LS Models , en ergens in 2018 de Class 66 van ESU in deze kleuren , goed bezig hoor fabrikanten , zo zie ik het graag. ;)
Nieuwe 13-en, jeej, niet te snel liefst, ergens 2018 is prima.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Voila, hij is gereserveerd  8) te laat voor op de tentoonstelling(en) dit jaar, dan maar voor die van volgende jaren  ;) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BramTrains


... en dan zeggen dat LS de Belgische afzetmarkt te klein vindt... I.p.v. een 13 in Lineas-livrei zouden ze beter een heruitgave doen met een andere serie nummers. Ik denk dat daar meer mensen mee gediend zouden zijn!

SuSke

Helemaal mee een David. Een oplage van 500 stuks zou niet lang in de winkels blijven liggen.

Alleen mogen ze die loc's dan NIET uitbrengen in een set met een aantal wagens maar wel als enkeling, kwestie dat de prijs een beetje betaalbaar moet blijven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 02 september 2017, 14:57:33 PM
Helemaal mee een David. Een oplage van 500 stuks zou niet lang in de winkels blijven liggen.

Alleen mogen ze die loc's dan NIET uitbrengen in een set met een aantal wagens maar wel als enkeling, kwestie dat de prijs een beetje betaalbaar moet blijven.
in het verleden waren het oplage van een 175 tot 350stuks

egwinds

Vraagje:
Ik zie bij de aankondiging staan, dat het een BR186 is, maar ik dacht, dat dit een TRAXX was.
Wie kan me opheldering brengen?
Alvast bedankt!
Egwin
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰