LS Models via Hünerbein-Aachen : misschien nieuws voor deze eeuw ???

Gestart door eve, 29 augustus 2017, 23:16:35 PM

erik de noorman

Jurgen, het is zoals je aanhaalt een lemaco is als een rolex niet aan iedereen besteed maar het is wel een investering die op termijn loont .
Al het andere is als een exclusieve dure rodania dat nadien toch maar 60% van zijn aankoopwaarde blijkt waard te zijn.
Slimme strategie, het kan maar bij mij werkt het niet.

Erik.

Ben

Citaat van: Jurgen op 26 april 2018, 22:35:28 PM

Ik wil niks zeggen, maar is modelspoor niet altijd al voor de meer welgestelde mensen geweest?


Als je er zo in zit duw je de hobby inderdaad de elitaire hoek in hetgeen ik onzin vind. Modelbouwen kun je ook op de vierkante meter en daar rijdt geen trein met 8 LsModels bakken.

Er valt altijd wat te kiezen.

Gr, Ben.

efl045

Iedereen maakt zich druk over de prijs van een 8-wagon set...ik vraag mij eerder af wie daar de plaats voor heeft om zo iets te gebruiken op zijn modelbaan... misschien is dat nog een belangrijkere reden om kleinere sets of losse componenten aan te bieden. Of verdwijnen al die mooie dingen thuis gewoon in kast :-)

SuSke

Citaat van: efl045 op 27 april 2018, 07:56:24 AM
Iedereen maakt zich druk over de prijs van een 8-wagon set...ik vraag mij eerder af wie daar de plaats voor heeft om zo iets te gebruiken op zijn modelbaan... misschien is dat nog een belangrijkere reden om kleinere sets of losse componenten aan te bieden. Of verdwijnen al die mooie dingen thuis gewoon in kast :-)

Bij veel verzamelaars / investeerders zal het zo wel zijn dat ze in de kast verdwijnen.

Lange treinen kan je misschien niet laten rijden op een thuisbaan, maar daar heb je dan wel clubbanen voor. En zo is het voor mij. De lange stammen rijden in de club. Thuis zullen de korte treintjes rijden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: efl045 op 27 april 2018, 07:56:24 AM
...ik vraag mij eerder af wie daar de plaats voor heeft om zo iets te gebruiken op zijn modelbaan...

Ik..!
Een Eloc met 8 I6'n,een Hle 2025 met 18 (4 assige)ketelwagens , enz...
en dat in een kamer van amper 4,35m x 3,35m,
Als je wat inventief bent lukt wel één en ander hoor! :)

;)

755philippe

Wat je niet allemaal kunt doen met een klimspiraal.
Mvg


755philippe

Rangeerduivel

#126
Citaat van: 755philippe op 27 april 2018, 15:14:44 PM
Wat je niet allemaal kunt doen met een klimspiraal.

Heb ik zelfs niet...

;)

Ben

Och, dit zijn 7 bakken LsModels. Eentje erbij is niet zo'n probleem.



Mijn zoldertje meet 4,8m, weinig elitair.  ;)

Gr, Ben.

chef garde

Mooie sleep Ben, en leuke baan!!! 

Spijtig dat er telkens LSM iets aankondigt weer een overdreven discussie ontstaat over kostprijs, leveringstermijn, elitair of niet-elitair, in doosjes houden of op de baan presenteren, what's next!? ...

Fijn weekend allemaal!


Thommy

Die wagens had ik graag gehad... maar een sleep van 8 was net te duur op dat moment...
Nuja, erg mooi materiaal allemaal van LSM
Greetz

Thommy

ward

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

the_gold

1804 met originele koplampen ook. Jammer ik wou wel een 18 met de laatste koplampen.

ronny-vdv

Citaat van: the_gold op 28 april 2018, 11:23:46 AM
1804 met originele koplampen ook. Jammer ik wou wel een 18 met de laatste koplampen.
Deze worden nog regelmatig op beurzen en op tweedehandssites aangeboden, hoor.
Mvg,

ronny-vdv

Thommy

Citaat van: ronny-vdv op 28 april 2018, 13:39:37 PM
Citaat van: the_gold op 28 april 2018, 11:23:46 AM
1804 met originele koplampen ook. Jammer ik wou wel een 18 met de laatste koplampen.
Deze worden nog regelmatig op beurzen en op tweedehandssites aangeboden, hoor.

Ik zoek de banaan nog (experimet schildering) en zo vaak kom ik die schildering niet tegen. De laatste versie wel.
Greetz

Thommy

ronny-vdv

Citaat van: Thommy op 28 april 2018, 13:48:09 PM
Citaat van: ronny-vdv op 28 april 2018, 13:39:37 PM
Citaat van: the_gold op 28 april 2018, 11:23:46 AM
1804 met originele koplampen ook. Jammer ik wou wel een 18 met de laatste koplampen.
Deze worden nog regelmatig op beurzen en op tweedehandssites aangeboden, hoor.

Ik zoek de banaan nog (experimet schildering) en zo vaak kom ik die schildering niet tegen. De laatste versie wel.
De gele versie is inderdaad moeilijk te vinden.
Mvg,

ronny-vdv