LS Models via Hünerbein-Aachen : misschien nieuws voor deze eeuw ???

Gestart door eve, 29 augustus 2017, 23:16:35 PM


SuSke

Niet in het Verdomhoekje Erik, Dit draadje gaat eerder in het vergeethoekje. 't Is LS Models dus garantie over leveringsdata ???  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

mooie reklame van LS Models maar niks van zekerheid.De beloofde aanvulsets van de M6 wachten we ook al jaren op en zullen vermoedelijk nooit meer gemaakt worden.

Peter

CiteerOp gevaar af nogmaals in het verdomhoekje te worden gestoten...
Daar ben ik zo zeker nog niet van.
De eigenaar Kurt Hünerbein (de vader van Michael de huidige zaakvoerder) is zeer goed bevriend met de mensen van LS Models, dus die heeft dan wel goede informatie.
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

755philippe

Via een goede en betrouwbare officiële bron was ik hiervan ook op de hoogte gesteld. De M5 zullen zeker komen of het maart of april gaat zijn dat kan misschien nog wel wat wijzigen maar ik geloof er wel in. Op een maand zal het nu niet op aan komen want we wachten er al jaren op.
Mvg

755philippe

SuSke

Dat LSM dan eerst eens hun prijs vastleggen. Of is die ook afhankelijk van het aantal "voorbestellingen" die ze gaan krijgen.
Ik teken niet in op zaken waar ik zelfs geen prijsnotie van heb.
Ik kan rekenen en vergelijken, maar LSM moet wel van de pot komen met een prijs.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

hapkin

Waar ik wel iets van kan krijgen bij LS models is dat je weer 6 rijtuigen in je strot geramd krijgt als je de M5 rijtuigen wil hebben
Ik wil een Sleep van 5 rijtuigen ...  >:(

ERVIN

@Hapkin , ik koop dat rijtuig dan wel van je over. ;)

En ja , ik wacht ook al ( veel te lang) op een nieuwe oplage van de M6 rijtuigen.0 :'(

trainspottingjr

Ik ben ook eens benieuwd wat voor prijzen ze gaan hanteren, zijn het dezelfde prijzen als voor de I10/I6 rijtuigen dan is het nog te doen ( was ook al genoeg :-) ) of doen ze er nog een schep bovenop omdat ze toch weten dat ze er vanaf geraken.

Ook hier nog eentje die graag een nieuwe oplage van de M6-en ziet verschijnen zo kunnen de gekochte modellen vervangen worden door iets dat wel op een serieuze manier rijd.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

ACFI

Citaat van: hapkin op 30 augustus 2017, 23:03:17 PM
Waar ik wel iets van kan krijgen bij LS models is dat je weer 6 rijtuigen in je strot geramd krijgt als je de M5 rijtuigen wil hebben
Ik wil een Sleep van 5 rijtuigen ...  >:(

Ik ben geinteresseerd in enkel de bagagewaggon....

Ik snap hier toch niet helemaal de commerciele logica. Die matrijs kan nooit renderen op die manier.

ACFI.

755philippe

Hopelijk dat ze in die bagagewagon geen fietsen plaatsen want die kostte bij de I10 (als ik me niet vergis) bijna 80€. Heb er eentje gevonden bij een handelaar waar de prijs wat lager lag.
Mvg

755phlippe

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 30 augustus 2017, 23:21:33 PM
En ja , ik wacht ook al ( veel te lang) op een nieuwe oplage van de M6 rijtuigen.0 :'(
en zeggen dat je er ooit verkocht hebt :-\

Metpetergaathetbeter

bij mij hoeft het niet te snel te gaan kocht een deeltje verzameling afgelopen jaar ;)

Jurgen

Volgens mij stond de link hier al eens ergens vermeld, maar geen probleem.

Ik vraag me ook af wat alles gaat kosten want ik kan niet alles bestellen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.