Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rietze

Gestart door loebaske, 26 augustus 2017, 09:18:20 AM

loebaske


Juist ja "Peter weet het altijd beter!!

Als KENNER zou hij moeten weten  dat bv. in Gent (Stad dicht bij De Pinte) er al 6 types Belgische bushaltes geweest zijn waarvan sommige geleverd door HOLLANDERS in de laatste 15 jaar!!!!!!!!

IN BELGIE ZIJN ER MEER DAN 30 verschillende

En oh ja de Belgische publiciteits borden zijn gefotografeerd in de tunnel van het station van De Pinte. toch eens gaan kijken of die niet fout zijn.

Met vriendelijke groeten van Robert

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#17
reactie verwijderd op vraag ............niet dat ik er achter sta :-\

trouwens had jij het waarschijnlijk over de voetgangers- en fietstunnel :-\

BC911

Ik heb mij dus laten verleiden om deze spullen te kopen. Vooral het bushokje leek mij wel leuk aangezien de zoon vorige kerst een Lijn-bus cadeau had gekregen.

Op zich is het een heel leuk ding, maar hou er wel rekening mee dat het geen kitje is dat je zelf in elkaar moet steken. Het geheel is reeds in elkaar gelijmd behalve het bankje in het hokje. Als je het dus bijvoorbeeld in een andere kleur wenst te spuiten/verven, dan ga je moeten proberen alles uit elkaar te krijgen ...




Daarnaast is bij de montage niet zuinig met de lijm omgesprongen waardoor er op meerder plaatsen lijmresten zichtbaar zijn.



Verder is er zoals hierboven reeds gemeld een stickervel bijgevoegd met NL en BE reclame en een kaart. Deze moet je zelf nog wel even uitsnijden op de richtlijntjes. Zal ook nog een hele uitdaging worden om ze in het gemonteerde bushokje recht op de juiste plaatsen te kleven. Ook moet ik nog even uitzoeken of het mogelijk is om de plexi voor het reclamebord langs de binnenzijde van het hokje te verwijderen. Aan de buitenzijde is dit niet aanwezig.



Over de ticketautomaten kan ik veel korter zijn. Deze zijn mijn inziens redelijk duur voor wat ze zijn. Uiteindelijk zijn het 2 plastic stukjes die over elkaar schuiven (incl. braampjes op de randen).



Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Jurgen

Bij dat bushokje breek ik mijn hoofd ook nog steeds hoe je in godsnaam de foto achter het plexiglas moet krijgen.

Bushokje staat al makkelijk een jaar of 2 hier in mijn kast...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Lijm de poster met Kristal Klear van Micro. Dit produkt wordt glashelder bij het drogen
Met vriendelijke groeten
Peter