Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 172

Gestart door Michael, 26 augustus 2017, 05:01:27 AM

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 september 2017, 17:29:42 PM
bedoel maar gaan er veel verloren/of gewoon veel te laat geleverd weet men dat aan de hand van reacties Van abonnees,verkooppunten?
Men verneemt dat via e-mails en het forum.
Zelden is er iets systematisch fout. Vaak gaat het om individuele gevallen.
Maar ik stel me soms toch vragen bij de kwaliteiten van het bedrijf 'de post'. Hoe kan je zo veel tijdschriften kwijtspelen?  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

modeltreinliefhebbers in de verdeelcentra  :-\

loebaske

#47
Wil nu niet meteen de post bediende/medewerkers aanvallen, ook op het werk merken we dat de post slordig is met pakjes/tijdschriften, die komen terecht in slechte toestand bij de klant....misschien nog eens meer druk zetten aan de postbode die het zevende wiel aan de kar is.
Dan wil men post NL overnemen, gelukkig is dit niet het geval....
De CEO denk just maar aan zijn loonbriefje en voor de rest....klote.

De bode komt hier voorbij rond 18u ???? dat kan toch niet in deze tijd, vroeger zat de bode al lang uitgerekt in zijne zetel met een pint.
Het gaat er bij niet in dat men ook steeds andere bodes in de straat plaatst, post verkeerd bedeeld...
Men kende vroeger de bode en omgekeerd en nooit verkeerde post in de bus, want die kende zijn ronde....

OlivierV

Citaat van: loebaske op 08 september 2017, 18:43:37 PM

Wil nu niet meteen de post bediende/medewerkers aanvallen, ook op het werk merken we dat de post slordig is met pakjes/tijdschriften, die komen terecht in slechte toestand bij de klant....misschien nog eens meer druk zetten aan de postbode die het zevende wiel aan de kar is.
Dan wil men post NL overnemen, gelukkig is dit niet het geval....
De CEO denk just maar aan zijn loonbriefje en voor de rest....klote.
Veel bedrijven worden gerund door boekhouders, mensen die niks van affiniteit hebben met het bedrijf dat ze runnen en denken dus enkel aan zoveel mogelijk €€€ voor zo weinig mogelijk kosten.

Bij de post zelf kampt men aan een enorm tekort aan postbodes, weet ik uit eerste hand, zo kent het verdeelcentrum van Wetteren een heel groot tekort aan postbodes. Wij zelf vallen onder Wetteren, mijn tante krijgt bijvoorbeeld maar 1x/week haar post.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Citaat van: doomslu op 08 september 2017, 17:06:57 PM
Vreemd, al die vertragingen...

Er wordt hier ook gesproken over de dienstverlening van de post, maar ik heb al meerdere malen aangehaald dat de laatste MSM te laat in de krantenwinkel  ligt.
Hier heeft de post niks mee te maken. De verdeling van de tijdschriften gebeurt precies maar op tijd als ze genoeg goesting hebben, en zo niet, dan zal het voor morgen of overmorgen zijn....

doomslu

Citaat van: ceuleer op 08 september 2017, 19:48:00 PM
Citaat van: doomslu op 08 september 2017, 17:06:57 PM
Vreemd, al die vertragingen...

Er wordt hier ook gesproken over de dienstverlening van de post, maar ik heb al meerdere malen aangehaald dat de laatste MSM te laat in de krantenwinkel  ligt.
Hier heeft de post niks mee te maken. De verdeling van de tijdschriften gebeurt precies maar op tijd als ze genoeg goesting hebben, en zo niet, dan zal het voor morgen of overmorgen zijn....
Is het met dit nummer ook zo?
Hier hebben we totaal geen invloed op. Distributiemaatschappij... is blijkbaar nog onvatbaarder dan de Post.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Vorige vrijdag heb ik hier al vermeld dat MSM 172 weer niet op tijd in de rekken lag. Zaterdag was hij wel te koop.
Het is al meerdere malen gebeurt, zelfs een keer moeten wachten tot de volgende maandag.
Ik snap het eigenlijk niet goed, elke dag worden er vele honderden boeken en kranten geleverd in de krantenzaak, een krant die op vrijdag 1 september in de rekken moet liggen, wordt toch ook niet pas op zaterdag 2 september afgeleverd.
Ok, het is niet het einde van de wereld, maar een beetje goede planning is toch gemakkelijker vind ik.

doomslu

Volledig gelijk, Gunter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#53
ook vandaag de twijfelachtige eer geen MSM te mogen ontvangen  ::) ???

loebaske


Oeps, nog één artikel en die is verslind, kijk al uit naar het volgend nr.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 11 september 2017, 16:48:01 PM

Oeps, nog één artikel en die is verslind, kijk al uit naar het volgend nr.
en die is verslonden :)

loebaske


zoals jij het wilt, het is bijna uitgelezen

SuSke

Hier is nog niets om te verslinden binnen gekomen  :( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 september 2017, 15:51:57 PM
ook vandaag de twijfelachtige eer geen MSM te mogen ontvangen  ::) ???
ondertss is er nog geen verandering van inkomende post van MSM?Vrijdag eens MSM mailen ?

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 september 2017, 16:26:50 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 september 2017, 15:51:57 PM
ook vandaag de twijfelachtige eer geen MSM te mogen ontvangen  ::) ???
ondertss is er nog geen verandering van inkomende post van MSM?Vrijdag eens MSM mailen ?
Over een dag of 2 zou ik ze inderdaad mailen, want dit lijkt er op dat het niet meer gaat komen...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *