Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 172

Gestart door Michael, 26 augustus 2017, 05:01:27 AM

Michael

Nog een weekje te gaan en we worden weer verwend met een nieuw nummer van MSM.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky

Citaat van: Michael op 26 augustus 2017, 05:01:27 AM
Nog een weekje te gaan en we worden weer verwend met een nieuw nummer van MSM.

Inderdaad. Ondertussen is het weekend en onze Luc laat nog niets van zich horen....

Een gokje?  van dat Belgische treinstel op de cover?  Het poststel van vbv?.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

vyncky

Bijna goed gegokt. 't was ne groene ipv een rode :D



Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

755philippe

Hallo,
Is het normaal dat ik alleen de cover te zien krijg van het volgend nr ? Krijg geen preview te zien van de inhoud.
Mvg

755philippe

SuSke

#4
Luc zal nog geen tijd gehad hebben om de preview te plaatsen.

Ofwel is zoals de laatste melding bij Spoorwegjournaal, dat het niet ging omdat er een nieuwe server moet komen:
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,26547.msg381303.html#msg381303
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dieselfreak

Wat zijn we toch weer ongeduldig...
MC

755philippe

Heeft niets met ongeduldig te maken maar ik dacht dat er iets niet werkte op mijn pc. Geen probleem ik wacht rustig af.
Suske bedankt voor de info.
Mvg

755philippe

doomslu

Citaat van: SuSke op 28 augustus 2017, 12:45:04 PM
Luc zal nog geen tijd gehad hebben om de preview te plaatsen.

Ofwel is zoals de laatste melding bij Spoorwegjournaal, dat het niet ging omdat er een nieuwe server moet komen:
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,26547.msg381303.html#msg381303
De nagel op z'n kop, Frans.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Ontvangen... snel ff in gekeken. Mooimooi. Al paar dingen gelezen.
Had enkel gehoopt dat die gladde kaft maar 1malig was  :(
Greetz

Thommy

Michael

Vandaag MSM 172 ontvangen, voor alle medewerkers wederom een dikke proficiat en bedankt voor dit prachtige nummer, zowel inhoudelijk als fysiek, ik ben blij met het papier wat gebruikt wordt, het geeft het blad een extra mooi voorkomen.
Met veel plezier heb ik het artikel over de AM54 gelezen, te meer daar ik gister bericht ontvangen heb dat ik mijn exemplaar mag ophalen. Leuke artikelen 't zal dus niet lang duren vooraleer ik het blad volledig heb gelezen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

hoewel ik hem normaal altijd erg vroeg krijg zat er deze morgen van alles in behalve die MSM 172 :-\

loebaske



Was een topdag vandaag om de brievenbus te openen  ;)

Bedank aan de MSM medewerkers, weeral knappe uitgave...

VBS

Ook hier weer een heel mooi tijdschrift in de brieven bus,
en moet zeggen een HEEL mooi Voorwoord !!!!
En zeker als je dan in een materieel test van een electrische treinstel moet lezen dat je het advies van de fabrikant krijgt de panto's  NIET te gebruiken  :-\
En dan klopt het voorwoord weer  ;D
verder weer mooie invulling al hoewel 10 blz over een klein stationnetje mag van mij minder [bv kleinere foto's ] en dan nog een ander artikel er in ....ja je hebt altijd van die ... maar ja ieder zijn menig.
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Johnnytrein

Oei gisteren vergeten te melden dat het fantaformidastische modelspoor magazine werd aangetroffen in de brieven bus.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ceuleer

Lap ! 't Is weeral van dat !
In Pijpelheide in de krantenwinkel is MSM voor de zoveelste keer weer niet op vrijdag geleverd.  >:(
Is dat nu zo moeilijk om op de afgesproken dag een tijdschrift in de rekken te krijgen ?