Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Baantje

Gestart door Peter, 25 augustus 2017, 14:18:14 PM

tsjoektsjoek

Klaas ik heb nog even zitten googelen in Trier en de winkels die ik gevonden heb zijn waarschijnlijk een Vedes winkel in de Nagelstrasse 28
en de ander is dan Theissen en dat adres is Metzelstrasse 19-20.
Ook kwam ik op site van Beneluxspoor terecht met name MMTB was zeer positief over deze beide winkels en ook werd Losheim genoemd
als positief. (topic: modeltreinwinkels in Trier. Beneluxspoor.net)
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Peter

Bedankt alvast voor jullie moeite om winkels te vinden, maar zoals reeds gemeld, Onze vakantie gaat niet door; De vakantiewoning is nogal beschadigd door wateroverlast en geraakt niet herstelt voor onze vakantie. Als troost; we maken er ons niet druk in. Het is zoals in in een mailtje van Luc Dooms kreeg, dat het spijtig was, maar het zou nog erger geweest zijn moest dit tijdens ons verblijf daar gebeurt zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Goed bezig, Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#123
n
Met vriendelijke groeten
Peter

BC911

Mooi kleurtje in het groene landschap. Veel plezier ermee.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Peter

#125
n
Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

Peter.

Dit filmpje zal je zeker de ogen doen openen, erg mooi gemaakt.

Veel kijk plezier. :D

www.youtube.com/watch?v=CuC_LPDG6uw&t=218s

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Peter

#127
Hallo Edward,
Heb deze baan van Dieter een paar jaar geleden echt gezien; Daarmee vergeleken is mijn baantje maar dat van een beginnenling
Toelating om die echt te zien was niet echt eenvoudig want Dieter, (een hele vriendelijke man) was zuinig op uitnodigingen.
Die baan is door Brandl samen met Dieter gebouwd, dus de prijs.........
Volgens ik nu weet zou die afgebroken worden of al zijn? Weet iemand soms al meer
Dieter is/was in elk geval op zoek naar een nieuwe standplaats/museum voor die baan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: 3rail op 16 juni 2018, 09:07:59 AM
www.youtube.com/watch?v=CuC_LPDG6uw&t=218s

Idd zeer mooie film/baan,
doch een fout die velen begaan; Modeltreinen die optrekken als een sportwagen, of stamt het nog uit de tijd toen decoders sience-fictions waren....?

;)

Peter

Rudy, dat lijkt maar zo.
Dat is enkel op de film. In werkelijkheid gaat dit heel soepel
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#130
vergissing
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#131
geannuleerd
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman


In een van de vroegere nrs. van  Marklin Insider heeft de bouw van (a tot z) een mini baan gestaan met het  station Kottenfosrt als hoofdthema. Wat ik mij nog herinner is dat het in een flauwe bocht ligt en er een rangeerkoer aan verbonden was.
Als je wil zoek ik het wel eens op als ik het magazine nog heb.

Erik.

efl045


Johnnytrein

Zou dat nummer uit 2003 nog te koop zijn?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about