Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Models World 1603

Gestart door Mattias, 27 juli 2017, 11:30:24 AM

Mattias

Goeie morgen,

Ik kocht me recent de LSM/Models World set 1603.
Betreffende de 8 delige set Vauban Brussel Zuid - Milaan.

Ik had snel een foto gemaakt en doorgestuurd naar een kennis van me.
Had hem erbij gezet dat het om 4 Italiaanse rijtuigen ging, 1 resto, 2 I6 in nieuwe kleurstelling en 1 I6 in memling.
Die wist me meteen te zeggen dat ik het fout had en dat er een I10 in zat. Ik had er om eerlijk te zijn, licht over gekeken, omdat de verpakking en de aankondiging zelf over 3xI6 spreken en ik niet zoveel tijd had om de set grondig te bekijken.. (werk enzo)
Nu kreeg ik nogmaals de opmerking, maar van Olivier dat, dat er mogelijks iets niet klopt aan de set..

Zijn er hier nog mensen die de set even willen nakijken?
Gaat om het memling rijtuig met nr 61 88 21-70 047-2.
Of ben ik de enige die dit rijtuig in zijn set heeft, ipv een I6 memling?

Alvast bedankt!  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Jurgen

Klopt, je set is correct.

In de aankondiging en op de doos staat het foutief vermeld.

Als je naar het rijtuignummer van de Memling kijkt dan kan je hier ook uit opmaken dat het een I10 moet zijn.  ;)

Bij de Italiaanse rijtuigen staat ook foutief vermeld dat het om I6 gaat, maar in Italië kent men dat zelfs niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Die i10 B in memling kleurstelling zal wel kloppen, want ik bezit uit een oude set van LS models een i10 met wagennummer 61 88 21-70 047-2. Dus die is op zich zeker niet verkeerd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Anarchy

De I10 is correct. Aankondiging in de folder is fout. Op de doos staat correct ook I10 afgebeeld, maar verkeerdelijk I6 vermeld. No worry ;)

RD25

#4
maar een kleine airco probleem! zie hieronder editie



een vriend kocht de doos en geef mij het nummer van de auto nmbs (61 88 21-70 047-2) = 12747

voor de wiki pagina nmbs i10



12747 de auto is uitgerust met een air conditioning - Ik wil niet de grid te zien in het midden van de zijpanelen!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9a/I10_Eurofima.jpg/260px-I10_Eurofima.jpg

je wat denken?


EDIT
Ik ben stil, mijn vriend stuurde me net twee fotos
https://i11.servimg.com/u/f11/18/95/38/16/lsmode11.jpg

https://i11.servimg.com/u/f11/18/95/38/16/lsmode10.jpg

het rooster is gelegd. geven label tweemaal false   ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Metpetergaathetbeter

registreren om wat te zien :-\

Metpetergaathetbeter

#6
ik dacht dat alle Internationale wagons(later) airconditioning hadden/kregen :-\ (of ten minste dat dat een vereiste was?)

ronald felix

neen,

de I10 A en de meeste B hebben geen Airco, sommige I10 B maar dar kan het venster niet open, en die rijden nu met I11 in het binnenverkeer...  :)

De I6 (eurofima) hebben airco's..

Ronaldje
Ronald