Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat is dit...?

Gestart door JanvV, 21 juli 2017, 13:37:33 PM

JanvV

Via Catawiki heb ik een kavel aangeschaft en daar zitten twee identieke zakjes bij met een product wat ik niet thuis kan brengen. Googelen op de nummers die op de zakjes zitten levert niet het gewenste resultaat op: waarschijnlijk zijn dit verkeerde stickers ::)
Het is niet van heel grote waarde, maar ik zou toch wel graag willen weten wat het moet voorstellen (het lijkt op een losse kar met een soort van trechter...), en hoe eea in elkaar gezet moet worden. Ik heb hieronder een tweetal foto's gevoegd, ik ben benieuwd of iemand er iets van herkent en wellicht een bouwinstructie ervan heeft...

De stickers op de verpakking:


In ieder zakje zitten 5 identieke groene gietmallen:


Ik kijk uit naar reacties... ::)

Ontvang een hartelijke groet van Jan
[Roco, Z21, H0]

Metpetergaathetbeter

materiaal om in een Eaos wagon te werpen , die tss de sloper en staalfabriek rijdt met grondstoffen :-\ ;)

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

JanvV

Citaat van: Havoc op 21 juli 2017, 14:17:24 PM
Lijkt me een bouwpakket voor transportbanden, zoiets als dit: http://kibri.viessmann.marnan.eu/kibri-38606-h0-transportbanden-en-bulksilo
Bedankt Johan! Dit moet 'm zijn :) helemaal super!
Ontvang een hartelijke groet van Jan
[Roco, Z21, H0]

raf

jaren naar opzoek en nooit te zien gekregen
de transport banden zijn voor mij te kort maar ik wilde zo een paar zakjes kopen en ze dan verlengen
ik wil namelijk een kiezelkuil na bouwen zoals ze hier jaren geleden in opglabbeek bestond

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.