Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ook een leuke

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 juli 2017, 21:41:56 PM


OlivierV

Ik vraag me toch af wanneer we jouw eerste werkstuk gaan zien met al die inspiratie die je overal op het net vindt.

Het is precies een processie van Echternach maar dan omgekeerd.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Wow ... Zeer knap werk !!!

Maar Peter, ik moet Olivier bijtreden: we kijken uit naar jouw eigen exploten !
(modelbouw-exploten natuurlijk  :) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

 ;) ;)  koudwatervrees

En wat er getoond werd in de link is modelbouw van de hoogte plank. Nog een laaaaange weg te gaan hier.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

of misschien maar geen links meer plaatsen schijnbaar stoort het :-\

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juli 2017, 20:08:09 PM
of misschien maar geen links meer plaatsen schijnbaar stoort het :-\

Die links storen niet Peter, we zijn gewoon heel benieuwd naar wat jij met al die informatie doet, buiten ze met ons delen (wat ook een nobel doel is).
Als je zelf geen baan of diorama wil of kan bouwen, kan je dat ook gewoon zeggen maar eigenlijk willen we allemaal hetzelfde en dat is jou aan het modelbouwen zetten en indien nodig en wenselijk je daar ook in verder helpen  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juli 2017, 20:08:09 PM
of misschien maar geen links meer plaatsen schijnbaar stoort het :-\

Waar haal je dát, Peter.

Je komt steeds met juweeltjes af, dus blijf ze aanbrengen.
Alleen ben ik nieuwsgierig naar je eigen creaties  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: SuSke op 20 juli 2017, 22:12:37 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juli 2017, 20:08:09 PM
of misschien maar geen links meer plaatsen schijnbaar stoort het :-\

Die links storen niet Peter, we zijn gewoon heel benieuwd naar wat jij met al die informatie doet, buiten ze met ons delen (wat ook een nobel doel is).
Als je zelf geen baan of diorama wil of kan bouwen, kan je dat ook gewoon zeggen maar eigenlijk willen we allemaal hetzelfde en dat is jou aan het modelbouwen zetten en indien nodig en wenselijk je daar ook in verder helpen  ;) ;)
+1  ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#9
eigenlijk willen we allemaal hetzelfde en dat is jou aan het modelbouwen zetten daar  moet je de plaats en de goesting voor hebben, de tijd daarvoor voor maken. Op deze manier zal het voor mij ook niet werken,wel in tegendeel.....

Hoewel hier fraaie dingen gemaakt worden/te zien zijn door verschillende bouwers,verschillende draadjes,diverse nationaliteiten,zie ik dat niet iedereen hier (de behoefte toont) dit "te moeten doen"doet. Misschien maak ik daar gewoon deel van uit :-\

Ooit hadden we zo'n slimme voorzitter die binnen onze club ook van alles probeerde op te dringen, het resultaat was dat er een aantal leden gewoon weggebleven zijn....................

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juli 2017, 09:54:44 AM
...daar  moet je de plaats en de goesting voor hebben, de tijd daarvoor voor maken...

En dat heb ik dan net voor dat citaat ook neergepend.

Citaat van: SuSke op 20 juli 2017, 22:12:37 PM
...Als je zelf geen baan of diorama wil of kan bouwen, kan je dat ook gewoon zeggen maar ...

Bedankt om het zo duidelijk te stellen dat je er gewoon geen tijd en goesting voor "kan" maken. Voor de plaats zal je thuis een beetje lobbywerk moeten doen, maar dat is niet onze zaak.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

OK Peter, dat is duidelijk
Blijf in elk geval toch maar die leuke links plaatsen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#12
Citaat van: SuSke op 21 juli 2017, 11:01:40 AM
Bedankt om het zo duidelijk te stellen dat je er gewoon geen tijd en goesting voor "kan" maken. Voor de plaats zal je thuis een beetje lobbywerk moeten doen, maar dat is niet onze zaak.
ja Suske eigenlijk staat het er toch strenger op geschreven dan als ik het U face to face zou gezegd hebben, maar waarschijnlijk had U ook niet de tijd deze voormiddag hierheen te komen  ;D ;)
PS de sterkte of de zwakte van het geschreven woord! :-\

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 21 juli 2017, 11:02:51 AM
OK Peter, dat is duidelijk
Blijf in elk geval toch maar die leuke links plaatsen  :)

En daar sta ik dan ook 100% achter  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juli 2017, 09:54:44 AM
eigenlijk willen we allemaal hetzelfde en dat is jou aan het modelbouwen zetten daar  moet je de plaats en de goesting voor hebben, de tijd daarvoor voor maken...

Peter, hoe zit het met je zolder?  Tijd?  Wat minder die Google Street View Car in de gaten houden  ;)  Goesting en materiaal heb je genoeg, de goesting druipt eraf!  Doen!  ;)
Groetjes, Peter