Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

NMJ Nieuws

Gestart door eve, 19 juli 2017, 08:07:16 AM

eve

Links boven kiezen voor Engels (enkel als je geen Noors verstaat... :) )

http://en.nmj.eu/?___store=de_en&___from_store=default

Erik

Gert1

En wat is het nieuws nou? Alles wat je hier ziet was toch al op de Spielwarenmesse aangekondigd?

mvg,
Gert

bollen neus


PeterVG

Bedankt Erik
Fijn dat je zoveel moeite doet voor het posten van de links met nieuws. Zo blijven we steeds op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

Gert1

Citaat van: PeterVG op 20 juli 2017, 12:36:39 PM
Bedankt Erik
Fijn dat je zoveel moeite doet voor het posten van de links met nieuws. Zo blijven we steeds op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

Het punt is dus dat het helemaal niet de laatste nieuwtjes zijn in dit geval, maar dat het gaat om modellen die een halfjaar geleden al waren aangekondigd. Het recyclen van nieuws doet m.i. afbreuk aan de waarde van deze rubriek. Ik klik op een bericht omdat ik echt nieuws verwacht,
maar wordt teleurgesteld omdat het om opgewarmd oud nieuws gaat.

mvg,
Gert

marc goovaerts


Gert1

Citaat van: marc goovaerts op 20 juli 2017, 13:16:38 PM
... aan wal ?

Nee hoor, ik vaar zelf ook. Plaats tientallen nieuwsberichten op MSW en Sporskiftet.

mvg,
Gert

eve

Citaat van: Gert1 op 20 juli 2017, 13:10:20 PM
Citaat van: PeterVG op 20 juli 2017, 12:36:39 PM
Bedankt Erik
Fijn dat je zoveel moeite doet voor het posten van de links met nieuws. Zo blijven we steeds op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

Het punt is dus dat het helemaal niet de laatste nieuwtjes zijn in dit geval, maar dat het gaat om modellen die een halfjaar geleden al waren aangekondigd. Het recyclen van nieuws doet m.i. afbreuk aan de waarde van deze rubriek. Ik klik op een bericht omdat ik echt nieuws verwacht,
maar wordt teleurgesteld omdat het om opgewarmd oud nieuws gaat.

mvg,
Gert

Niet meer op klikken om frustraties te vermijden... ;)

Erik

Gert1

Of gewoon geen fake news meer plaatsen.   8)

mvg,
Gert

eve

Aangekondigde nieuwigheden die nu verkrijgbaar zijn, is ook nieuws.
Items die niet meer voorradig zijn, en waarvoor opnieuw moet ingeschreven worden : ook nieuws.
Zelfs de kalender voor 2018 : nieuws !

Skiftet ! Erik.

Jurgen

Om de frustraties te vermijden en toch het (oud of vernieuwd) nieuws te verkondigen kan je misschien volgende keer dat nieuws plaatsen in het draadje waarin het de eerste keer werd aangekondigd?

Iedereen tevreden, iedereen blij op die manier.


Om eerlijk te zijn klik ik ook niet altijd op de links die je plaatst omdat ik enkel in dingen geïnteresseerd ben die in België rondrijden of bruikbaar zijn.
Ik wacht meestal tot er iemand zegt dat iets interessant is en dan zal ik eens gaan kijken.
Misschien kan je onder je links ook vermelden wat het nieuws is?


Ik wil je hiermee niet ontmoedigen om het nieuws te plaatsen hé, integendeel. Ik wil het nieuws alleen maar verbeteren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eve

Ik zal het doorgeven aan mijn personeel.

Erik

Metpetergaathetbeter

en dan gewoon  vermelden vanaf NU bij uw dealer verkrijgbaar ! ;D