Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

OPEN DEUR WEEKEND MSC HET SPOOR SINT NIKLAAS

Gestart door erwin9, 16 juli 2017, 16:14:48 PM

eddy

Vandaag ook eens langs geweest met een delegatie van de club.Mooie dingen gezien,ook toffe babbels gehad met verschillende leden. Een aanrader.

groeten Eddy

Koen

Ik ga er spijtig genoeg niet geraken  :(.
Vandaag had ik geen auto (kinderen waren met de wagen weg) en morgen ben ik de hele dag weg. Enfin, de volgende keer dan maar.
In ieder geval veel succes met jullie opendeur!!!


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

bellejt

langs geweest en superfijne dag gehad.Gelukkig ook kunnen helpen bij de wet van murphy op een baantje.

loebaske


Was een fijne namiddag bij het spoor en eens weer vrienden ontmoet, allé vrienden, zo van die gasten die modelbouw hoog in de vaandel
dragen  ;) ;) ;)

philippe_007

Er was vandaag een gezellige drukte in de club....


Snobby Crash

Citaat van: bellejt op 09 september 2017, 19:33:24 PM
langs geweest en superfijne dag gehad.Gelukkig ook kunnen helpen bij de wet van murphy op een baantje.

Alvast bedankt aan allen voor jullie komst op zaterdag, jullie waren een leuk publiek !

En inderdaad, de servo's voor mijn wissels begonnen na enkele uren goed gewerkt te hebben
opeens raar te doen. Maar let de hulp van forumlid Bellejt opgelost ! Waarvoor veeeeel dank.Zo zie je maar dat je steeds moet luisteren naar ervaring van andere mensen !

Geert

Geert

En wat was het probleem met de servo's, en hoe is het opgelost?

Ik leer graag bij, je weet nooit....

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske


Dat men ze met AC aanstuurde en met DC ging alles vlotjes...

OlivierV

Vandaag ook binnen gelopen.

Er is mooie zichtbare vooruitgang geboekt aan de aanwezige modelbanen. Dat is goed! Verder ook weer enkele bekenden tegen het lijf gelopen en wat praatjes gemaakt.

Doe zo verder jongelui!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Val-Rikard

Ik ging vandaag voor een paar uurtjes langsgaan en arriveerde daar om 13.45h... Toen mijn madam mij om 18.15h opbelde met de vraag waar ik bleef, en dat ze met haar eten klaar stond, wist ik hoe laat het was.  :o ??? ::) De tijd vloog dus heeeeeeeeeeeel snel voorbij blijkbaar. Toffe club, toffe babbels, mooie dingen te zien en dus voor herhaling vatbaar.  :)  Mijn madam kent mij gelukkig een beetje... 8)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Val-Rikard op 10 september 2017, 20:35:30 PM
  Mijn madam kent mij gelukkig een beetje... 8)
jij kent haar blijkbaar minder goed, aangename gezellige sfeer met mooie banen,trouwens hetzelfde tegen gekomen maar gelukkig kon ik het op Rangeerduivel steken ! Mijn vrouw : "ho diene Rudy kan ook niet vroeg naar huis gaan hé ? En wat antwoord jij dan hé? Ja,erg hé  ;D ;)

Gerolf

Het was de moeite. Oh ja, ik heb er mee voor gezorgd dat Rik later thuis was  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 11 september 2017, 10:51:25 AM
Het was de moeite. Oh ja, ik heb er mee voor gezorgd dat Rik later thuis was  ;)

Jij niet alleen  ;D
Het was een leuke namiddag.  Toffe babbels, mooie dingen gezien !
Hier kom ik met plezier terug naartoe  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


Dat verwonderd me niet Gerolf...twee klets kousen tezamen en men vergeet de tijd   :D :D :D

modelbaanHO

Gisteren langs geweest, samen met Frans (Suske) en Peter.
Heel wat bekende gezichten gezien en leuke babbels gehad.

De mannen van Het Spoor zijn goed bezig. Nog veel werk voor de boeg, maar dat is juist het leuke aan de hobby.
Al het af is heb je niks meer te doen. En bovendien hebben we dan bij elke open deur dag wel een reden om nog een langs te komen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be